וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קק"ל: העץ שפגע בנער והרגו נבדק באחרונה

עידן אבני

10.8.2010 / 10:49

נער בן 14 נהרג לאחר שעץ נפל עליו בעת שישן באוהל עם בני משפחתו בפארק הירדן שבצפון הכנרת. הנער פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה שם נקבע מותו. בקק"ל אומרים כי העץ עבר גיזום ובדיקה לפני כשנה

הקרן הקיימת לישראל האחראית על פארק הירדן בו נהרג לפנות בוקר (שלישי) נער בן 14, לאחר שענף עץ נפל על האוהל בו ישן, הביעה את צערה על המקרה. "פארק הירדן הוא פארק באחריות משותפת של מועצה אזורית גולן ושל קרן קימת לישראל. הפארק עובר מדי תקופה סבב של מהנדסי יער ויערנים מומחים של משרד החקלאות, אשר בודקים את מסוכנותם של העצים", נמסר מהקרן. "פארק הירדן מאוד מבוקש בתקופה זו של השנה בקרב משפחות ומטיילים ולכן הוא עובר טיפול ובדיקה אינטנסיביים. כמו כן בכל שעות היממה לאורך כל השבוע נמצא בו צוות מנהל".

עוד אמרו בקק"ל כי "לפני כשנה עברו העצים בפארק הירדן, לרבות אותו עץ ממנו נפל הענף, גיזום אינטנסיבי. לצערנו מקרים אלו קורים ולא תמיד ניתן למנוע אותם. המקרה הוא מקרה מצער ואנחנו כואבים את כאב המשפחה ומשתתפים בצערה".

הנער מקדומים נהרג לאחר שעץ נפל על ראשו בעת שישן עם בני משפחתו באוהל בפארק הירדן צפונית לכנרת. הנער פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה שם מת מפצעיו. תחנת המשטרה באזור הגולן פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

המקרה אירע בשעה 03:00 לפנות בוקר. בני המשפחה מקדומים הגיעו אתמול לפארק הירדן, אחד הפארקים של הקרן הקיימת לישראל, בו ניתן לעשות קמפינג. האב ושני בניו מיקמו אוהל איגלו בו ישנו מתחת לעץ אקליפטוס גדול, כאשר במהלך הלילה קרס לפתע ענף מהעץ ופגע בנער בן ה-14. בני המשפחה התחילו להעניק לו טיפול ראשוני, ולמקום הוזעקו כוחות מד"א ומשטרה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום טיפל בנער שנפגע בחזהו ובראשו, לאחר טיפול בשטח הוא פונה במסוק לבית החולים רמב"ם שם הוא מת מפצעיו.

במשטרה החלו לפנות 40 משפחות שלנו את הלילה בפארק. במקביל יבחן מומחה לנושא האם יש ענפים נוספים בסכנת קריסה. כבר מחקירה ראשונית עולה כי לא היתה סיבה נראית לעין לקריסת הענף ולא נשבה רוח חזקה באזור.

רונן קדוש, פראמדיק ממד"א ירדן שהגיע למקום סיפר לוואלה! חדשות כי "בני המשפחה הזיזו את הענף עוד לפני שהגענו למקום. מדובר בענף די עבה, אנחנו הגענו והתחלנו להעניק לנער טיפול ראשוני. במקביל הגיע מסוק של צה"ל שהמשיך בפעולות החייאה, אך לצערי הנער מת בדרך לבית החולים".

רב פקד מני בנימין, מפקד משטרת תחנת גולן, סיפר כי "פתחנו בחקירה, זימנו את גורמי קק"ל ובעל העסק ובמקביל נעשה שימוע, על מנת לבחון אם לסגור את המקום. בשעה זו אנחנו מפנים את הפארק מיושביו".

עדכון ראשון: 04:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully