וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הרכבת: התצפיתנית תקבל סיוע נפשי

רמי שני

9.8.2010 / 20:27

אינה בדר, התצפיתנית שהייתה עדה לתאונת הרכבת הקטלנית בדרום, חששה שתיאלץ לשוב לעבודתה כבר מחר. לאחר שסיפרה כי מצבה הנפשי קשה, החליטו מעסיקיה להפנותה לרופא תעסוקתי

חברת 'רשף' כוח אדם ואבטחה הודיעה הערב (שני) כי אין בכוונתה לחייב את אינה בדר, התצפיתנית שהייתה עדה לתאונת הרכבת ביום חמישי האחרון סמוך לקריית גת, לחזור לעבודתה. זאת לאחר הדיווחים לפיהם נדרשה בדר לשוב כבר מחר למקום עבודתה סמוך למסילה. היא צפויה לעבור מחר ביקורת של רופא תעסוקתי מטעם החברה המעסיקה אותה, לצורך קביעת המשך הטיפול בה.

מוקדם יותר סיפרה בדר כי היא חוששת שתאבד את מקום עבודתה אם לא תתייצב מחר סמוך למסילה. אתמול אף ציינה שהיא במצב נפשי קשה ונוטלת תרופות פסיכיאטריות.

בעת שחזור התאונה, היא פרצה בבכי והסתגרה זמן רב בבקתת המפקח. לפני כן היא הספיקה לומר: "זה סיוט. אני לא מאמינה שהייתי עדה למראה כזה ולתאונה כל כך נוראה. אני עדיין לא תופסת איך זה קרה. אני לא מצליחה לישון בלי כדורים". יצוין כי גורמים אחרים שהיו עדים לתאונה כמו נהג הקטר ומתנדבי זק"א, קיבלו סיוע נפשי.

הערב, סירבה בדר להתייחס לנושא. חברת רשף, מעסיקתה, מסרה כי היא נמצאת עמה בקשר כל העת ובכוונתה לספק לה את הטיפול לו תזדקק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully