וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס תוקף: "הרשות הפלסטינית נלחמת באיסלם"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.8.2010 / 18:40

על רקע הדיווחים לפיהם הרשות הסכימה להנמיך את עוצמת קול המואזין במסגדים, טוענים בחמאס שרמאללה פתחה במלחמת דת נגד המוסלמים: "הרשות מנסה לרוקן את המסגדים בגדה"

בעקבות הדיווחים על כך שישראל והרשות הפלסטינית הסכימו ביניהן על הנמכת עוצמת הקול של המואזין במסגדים, האשים הערב (שני) חמאס את הרשות הפלסטינית במלחמה נגד דת האיסלם. "הדיווחים בכלי תקשורת ישראלים, לפיהם ישראל ורשות פתח ברמאללה הסכימו להחליש את המואזין במסגדי הגדה כדי לא להרגיז את המתנחלים, מוכיח כי הרשות אינה נלחמת רק ב'התנגדות' אלא גם בדת האיסלם", אמר דובר חמאס סאמי אבו זוהרי.

אבו זוהרי הוסיף כי מלחמת הדת שמנהלת הרשות הפלסטינית נעשית "בשירות הכיבוש הציוני". הוא ציין כי זה אינו המהלך היחיד, וכי ישנם "שורה של צעדים שנוקט בהם משרד הדתות של הרשות הפלסטינית נגד האיסלם באופן כללי". לדבריו, מטרת הרשות הפלסטינית היא "לסלק מתפקידם מואזינים ואימאמים רבים".

"אלפי מסגדים ברחבי הגדה המערבית נותרו ללא אימאם ומואזין", האשים אבו זוהרי. "בנוסף, מתמנים אימאמים נטולי כל הכשרה דתית". הוא האשים את הרשות בפעולה שיטתית נגד אנשי הדת במסגדים "במטרה לרוקן את המסגדים מהם ולהשאיר את השטח לבורים ועמי ארצות נטולי כל ידע והכשרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully