וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הזיז את הגבינה שלי? גרסת הפלסטינים

אריאל נוי

9.8.2010 / 16:14

אנשי משרד החקלאות הצליחו לסכל הברחת 500 קילוגרמים של מוצרי חלב משטחי הרשות הפלסטינית לישראל. המשאית נשאה מדבקות מזויפות של חברת "שטראוס" ונהגה, תושב מזרח י-ם, נעצר

הברחת 500 קילוגרמים של מוצרי חלב מהרשות הפלסטינית לישראל סוכלה אתמול (ראשון) עם תפיסת המשאית שהובילה אותם. מנהל מרחב דרום ביחידת הפיצו"ח (פיקוח צומח וחי) של משרד החקלאות הוזעק אל מעבר המנהרות, סמוך לבית לחם, בעקבות תפיסה של משאית עמוסה בגבינות, שהייתה בדרכה לשיווק המוצרים בחנויות לממכר מזון בירושלים. התפיסה בוצעה בשיתוף פעולה עם שוטרי המשטרה הצבאית ומג"ב, וממשרד החקלאות נמסר כי היא מנעה סכנה ממשית לפגיעה בבריאות הציבור.

במשרד סיפרו כי המשאית שנתפסה נראתה תמימה לחלוטין, ונשאה מדבקות מזויפות של חברת "שטראוס". נהג המשאית טען כי הוא משמש כמפיץ שלה באזור חברון. מבירור עם חברת "שטראוס" הובהר כי למשאית ולהברחה אין כל קשר עם החברה וכי מדובר במעשה התחזות. פקחי היחידה עצרו את המשאית וכשביקשו לפתוח אותה, טען בפניהם הנהג כי היא ריקה לחלוטין.

כאשר התעקשו הפקחים ופתחו את המשאית, מצאו בה כ- 400 ארגזי פלסטיק ריקים שמטרתם הייתה להטעות את הפקחים ולגרום להם לחשוב שאין כל תכולה במשאית. מאחורי הארגזים הריקים הוחבאו כ- 90 קרטונים מלאים במוצרי גבינות, אשר המדבקות שעליהם מעידות כי חלקם יוצרו במצרים, לה אין אישור לייבוא מוצרי חלב לתוך ישראל.

נהג המשאית, תושב מזרח ירושלים בשנות ה- 40 לחייו, נעצר לחקירה ומוצרי הגבינה הושמדו בהוראת רופא וטרינר. המשאית נתפסה לצורכי חקירה וחיטוי.

רואי קליגר, מנהל יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות, אמר לוואלה! חדשות כי "חשוב לזכור שחל איסור מוחלט על העברת מוצרים מן החי מהאוטונומיה עקב חשש לבריאות הציבור. במשרד מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש מוצרי חלב במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד על מוצר באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully