וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הכו צעירה עד עילפון, אנסו ושדדו אותה

קובי מנדל

9.8.2010 / 11:15

כתב אישום הוגש נגד שני גברים מהצפון בחשד ששדדו בת 33 לאחר שארבו לה בפתח ביתה. על פי כתב האישום, השניים הכו אותה עד שהתעלפה, אנסו אותה, ושדדו מביתה כ-30 אלף יורו

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (שני) כתב אישום בגין אונס צעירה בת 33 מקריית מוצקין, שוד, חבלה חמורה וקשירת קשר לפשע. האישום הוגש נגד זור ברוכראשוולי, בן 51 מקריית אתא וחיים גיאסוב, בן 32 מכרמיאל. על פי כתב האישום, השניים תקפו את הצעירה, שדדו מביתה סכום של כ-30 אלף יורו, ואנסו אותה לאחר שאיבדה את הכרתה.

התביעה טוענת בכתב האישום כי לפני כשלושה שבועות, ארבו השניים לצעירה סמוך לדלת הכניסה לדירתה והמתינו לשובה כשהם מצוידים בכובעי גרב, כפפות וסכין. כשזו הגיעה לדירה, התנפלו עליה וגררו אותה לתוך הדירה, כשברוכרשווילי חונק אותה בצווארה.

עוד מתואר בכתב האישום כי השניים הכו את הצעירה מכות נמרצות בפלג גופה העליון, כיבו סיגריה על גבה וכן בעטו בה כשנפלה עד שזו איבדה את הכרתה. השניים ערכו חיפוש בדירה, ובמהלכו נטלו כ-30 אלף יורו, המחאות שמצאו בדירה וכן שני מכשירי טלפון סלולרי ששייכים לצעירה.

כתב האישום מתאר עוד כי בהמשך שהותם בדירה, השניים הפשיטו את הצעירה מבגדיה ואנסו אותה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו היתה שרויה וגרימת חבלות גופניות לאיבר מינה. לאחר מכן הסתלקו מהמקום והותירו אותה חבולה ומדממת במצב קשה. השניים נטלו עימם את השלל שמצאו וכן את בגדיה של הצעירה.

כתוצאה מהמעשים הצעירה אושפזה בבית החולים רמב"ם כשהיא סובלת מחבלות מרובות בפניה ובבדיקה נמצאו שברים בצלעותיה ובכמה מחוליות גבה וכן שבר באף. עם הגשת כתב האישום נגד השניים, דרשה התביעה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים הפליליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully