וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר מזל: נפגע בשתי תאונות רכבת בתוך שנה

אריאל נוי

9.8.2010 / 10:27

ירחמיאל גלר בן ה-61 נפצע בתאונת הרכבת שהתנגשה במיניבוס סמוך לקריית גת ביום חמישי. רק שנה קודם לכן הוא היה מעורב בתאונה נוספת של רכבת שירדה מהפסים

הברק כן מכה באותו המקום פעמיים: ירחמיאל גלר, 61, תושב באר שבע, אשר ישב בקרון הקרוב לקטר הרכבת בתאונת הרכבת בדרום ביום חמישי שעבר, הנו הפצוע היחיד מהתאונה שעדיין מאושפז בבית החולים "קפלן" ברחובות. לפני פחות משנה, היה מעורב גלר באירוע נוסף של ירידת רכבת מהפסים, הפעם בדרכו מבאר שבע לתל אביב.

מייד לאחר היוודע התאונה נערכו בחדר המיון ב"קפלן" צוותים רפואיים מתחום הטראומה והכירורגיה בכוחות מתוגברים. ארבעה פצועים הובאו לחדר המיון, כולם היו בין נוסעי הרכבת. בדיקה מקיפה העלתה כי כולם במצב קל ושלושה מהם שוחררו במהלך היממה שלאחר מכן. גלר נשאר להמשך בירור והשגחה. הוא עבר סדרת בדיקות קרדיולוגיות וישוחרר לביתו בימים הקרובים.

גלר סיפר כי הוא עדיין בהלם מהתאונה. "לאחר שהרכבת עצרה בחוזקה חטפתי מכה והרגשתי לחץ בחזה. לאחרונה עברתי ניתוח לב מורכב של החלפת מסתם וזו היתה הפעם הראשונה שיצאתי לאוויר הצח", הוא מתאר. "צוות טיפול נמרץ לקח אותי מייד לחדר המיון בבית החולים עם לחץ דם גבוה, וכאן עשו לי בדיקות מקיפות והשגחה צמודה. תודה לאל שלא היו נפגעים קשים ברכבת". גלר סיפר כי בסוף שנת 2009 היה מעורב בתאונה נוספת של רכבת שירדה מהפסים. "התאונה הייתה כמעט באותו המקום סמוך לקריית גת, רק אז הכיוון היה הפוך, מבאר שבע לתל אביב", הוא אומר.

ד"ר צבי לנדאו, מנהל מחלקה הפנימית בבית החולים, אמר כי גלר אושפז לצורך השגחה ובדיקות מקיפות בשל אירוע לבבי בעבר. "לשמחתנו, הבדיקות העידו כי אין ממצאים חריגים. על פי המלצת רופא קרדיולוג בוצע אקו לב שהיה תקין אף הוא. המטופל אמור להשתחרר בימים הקרובים למעקב אצל רופא מטפל". ד"ר סורל גולנד, רופאה בכירה במכון הלב, הסבירה כי אקו הלב נועד לשלול אפשרות של קרע המסתם כתוצאה מהפגיעה הטראומטית. "הבדיקות היו תקינות ומצבו יציב בהחלט. הוא ישוחרר להמשך מעקב קרדיאלי אצל הרופא המטפל".

"אני מאוד מרוצה מהטיפול והיחס החם של הרופאים והאחיות בבית החולים 'קפלן'", אמר גלר. "אינני יודע איך דווקא אני הייתי מעורב בשני אירועים במהלך נסיעה ברכבת תוך פחות משנה. העיקר שהכול בסדר ואפשר לחזור לשיגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully