וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את הרב אלון

איילה חננאל

8.8.2010 / 19:28

בתום חקירה פלילית, החליטה המשטרה שישנה תשתית ראייתית נגד הרב מרדכי אלון החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינים. פרקליטות מחוז ירושלים תחליט כעת אם להעמידו לדין

המשטרה סיימה הערב (ראשון) את חקירת הרב מרדכי (מוטי) אלון, החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינים והעבירה את ממצאיה לידי פרקליטות מחוז ירושלים. לדברי המשטרה, נמצאה "תשתית ראייתית נגד הרב בחשדות המיוחסים לו".

החקירה החלה לאחר שפורום "תקנה" טען כי הרב אלון היה מעורב בביצוע עבירות בעלות אופי מיני בצעירים במגזר הדתי. במהלך החקירה יחידת להב 433 של המשטרה איתרה נער אשר על מקרהו לא חלים חוקי ההתיישנות. בעקבות התלונה של אותו נער הוחלט לפני מספר שבועות לפתוח בחקירה פלילית רשמית, במסגרתה נחקר אלון תחת אזהרה. במהלך החקירה אותר מתלונן נוסף, אשר על פי החשד הרב אלון ביצע גם בו מעשים מגונים. חומרי החקירה הועברו על ידי המשטרה לפרקליטות מחוז ירושלים, שאמורה לערוך לאלון שימוע לפני הגשת כתב אישום נגדו.

עו"ד יאיר גולן, פרקליטו של הרב מרדכי אלון, הגיב הערב להמלצת המשטרה להעמידו לדין ואמר "בדיקה מעמיקה תבהיר כי הרב אלון לא ביצע כל עבירה, ולכן בסופו של דבר לא יוגש נגדו כתב אישום. הרב שיתף פעולה בחקירה, בה שלל כל מעשה עבירה. הרב ימשיך להיאבק על האמת ועל שמו הטוב".

פורום "תקנה", העוסק בטיפול בהטרדות מיניות ובמניעתן במגזר הדתי, פרסם בחודש פברואר הודעה לפיה הגיעו לחבריו תלונות נגד הרב מוטי אלון בדבר "מעשים המנוגדים לערכי הקדושה והמוסר". לפי ההודעה, נמצא כי בתלונות שהגיעו לפורום "יש ממש". בפורום הסבירו כי פרסמו את ההודעה לאחר שהרב אלון, שבעבר התבקש על ידיהם לא לעסוק בפעילות רבנית, יישם את ההגבלות שניתנו לו "באופן חלקי".

כמו כן, הרב אלון התבקש לחדול מלעסוק בכל "תפקיד חינוכי וניהולי, ומכל ייעוץ אישי ביחידות". ככל הנראה, הרב אלון המשיך לייעץ לצעירים דתיים בעלי נטייה הומוסקסואלית בניגוד להגבלות שהוטלו עליו. מיד לאחר שהתפרסמו החשדות הגיב אלון וטען כי "מדובר בעלילת דם נוראה שמבוססת על תלונה מופרכת מיסודה של אדם שיציבותו נתונה בספק".

  • עוד באותו נושא:
  • מוטי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully