וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הרכבת: הפצוע שמע על מות משפחתו

רמי שני

8.8.2010 / 16:06

דוד גוטשטיין, המאושפז בבי"ח סורוקה קיבל היום את בשורת האיוב על מותם של אשתו ובנו התינוק בתאונת הרכבת סמוך לקרית גת. "הוא קיבל את הדין באהבה והגיב כמו יהודי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכה: יאיר דניאל)

יו"ר ארגון עזר מציון, הרב חנניה צ'ולק, הודיע בצהריים (ראשון) לתושב ביתר עילית דוד גוטשטיין, כי אשתו מלכה ובנם בן השנה וחצי מרדכי-אהרון, נהרגו בתאונת הרכבת שאירעה ביום חמישי שעבר סמוך לקריית גת.

הרב צ'ולק, שבמסגרת ארגונו התנדב גוטשטיין, סיפר כי "דוד המאושפז במצב בינוני בבית החולים ברזילי באשקלון קיבל את ההודעה הרבה יותר קל ממה שחשבנו בהתחלה. הוא קיבל את הדין באהבה והביע דאגה לשאר בני משפחתו ושאל לשלומם. הוא הגיב כמו שמגיב יהודי שקרה לו מה שקרה לו. הוא גיבור גדול עם כוחות מיוחדים וכולנו נתפלל להחלמתו". בתאונה נהרגו חמישה בני משפחה נוספים.

בשעות הערב אמור הניצול הנוסף מהמיניבוס, הנהג ישר ישורון, לשחזר את התאונה. ישורון שאושפז בבית החולים סורוקה אחרי התאונה, שוחרר אתמול בשעות הערב מבית החולים על כיסא גלגלים, ונלקח למעצר במתקן כליאה באשקלון. משפחתו ניסתה למנוע את העברתו למתקן הכליאה. ביום שישי האריך בית משפט השלום באשקלון בחמישה ימים את מעצרו של ישורון, החשוד שפרץ עם המיניבוס מחסום ועלה על מסילת הרכבת. במקביל לשיחזור התאונה, עשרות מתנדבים בזק"א זומנו להשתתף הערב במפגש דיבוב והתמודדות, בעקבות תאונת הדרכים בה נהרג חברם לעבודה.

שבעת בני משפחת בורנשטיין שנהרגו בתאונה הובאו למנוחות ביום שישי בבית העלמין שבהר המנוחות בירושלים. השבעה נטמנו זה לצד זה בחלקה אחת. במסע ההלוויה שיצא מבית הכנסת קרלין סטולי בשכונת מאה שערים נטלו חלק אלפי בני אדם. שבעת ההרוגים הם אב המשפחה, הרב אריה לייב ברנשטיין, אשתו רבקה, בתו מלכי גוטשטיין שהיתה בהריון, בנה בן השנה וחצי מרדכי-אהרון ושלושת אחיה הקטנים, יוחנן בן ה-16, חנה בת ה-14 ומרדכי-אהרון בן ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully