וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי: "חמור שמפקד מחוז תומך בפושע מורשע"

8.8.2010 / 12:03

ח"כ אחמד טיבי מתח ביקורת חריפה על מפקד המחוז הצפוני, ניצב שמעון קורן, שליווה את השוטר שחר מזרחי לכלא. "לא מדובר בשוטר שנלחם בפשיעה, אלא בשוטר פורע חוק שפשע ונטל חיי אדם"

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) הגיב בצהריים (ראשון) בחומרה להחלטתו של מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שמעון קורן, ללוות את השוטר שחר מזרחי, עם כניסתו למאסר בכלא גלבוע. לדברי טיבי, "חמור מאוד שמפקד מחוז הצפון במשטרה, ניצב שמעון קורן, ליווה פושע מורשע לכלא ותמך בו. המסר שיוצא מאקט זה הוא חמור ובלתי מוסרי ויש בו התרסה ופגיעה במערכת המשפט ושלטון החוק". טיבי הזכיר כי "לא מדובר בשוטר שנלחם בפשיעה, אלא בשוטר פורע חוק שפשע ונטל חיי אדם".

מזרחי שהורשע בהריגת פורץ, החל כאמור לרצות היום את עונשו בבית הכלא. מזרחי, שהגיע לבית הכלא כשהוא מלווה בעשרות חברים ושוטרים, בהם גם מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן, לא נכלא באגף האסירים הפליליים אלא באגף אסירי העבודה, זאת עקב תפקידו. מזרחי נידון בתחילה ל-15 חודשי מאסר אך לאחר ערעור הוכפל עונשו והוא צפוי לרצות 30 חודשי מאסר. לפני כניסתו לכלא, התפטר מזרחי מהשירות במשטרה.

במקביל פנתה משפחתו של מחמוד גנאים, הפורץ שנורה למוות על ידי מזרחי, לנשיא המדינה שמעון פרס ולשר המשפטים יעקב נאמן בדרישה שלא לחון אותו. המשפחה הודיעה גם כי בכוונתה להגיש תלונות במועצת העיתונות נגד אמצעי התקשורת שהתגייסו, לטענתם, למען מזרחי וכן תביעות דיבה. מרכז מוסווא בירך על כניסת מזרחי לכלא והביע תקווה "שבכך יעבור מסר לשוטרים אלימים וגזענים שמגויסים למענם". המרכז הזכיר עוד שבעשר השנים האחרונות נורו למוות כ-30 אזרחים בידי שוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully