וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד: "יש לי ספקולציות לגבי יוזם המסמך"

איילה חננאל

8.8.2010 / 9:31

איש יחסי הציבור מכחיש כל קשר למסמך לפיו מיוחס למשרדו קמפיין המסייע לאלוף יואב גלנט להתמנות לרמטכ"ל. ארד טען כי איננו בקשר עם האלוף. "אני מוכן להיבדק במכונת אמת"

"יש לי ספקולציות לגבי מי שעומד מאחורי המסמך", כך אמר הבוקר (ראשון) יועץ התקשורת אייל ארד בראיון בתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל לגבי והמסמך המייחס למשרדו קמפיין המסייע לאלוף יואב גלנט להתמנות לרמטכ"ל. לדבריו, הוא והאלוף גלנט לא שוחחו באופן פרטי במשך השנתיים האחרונות וגם בעבר, פגישותיהם היו תמיד במסגרת עבודה, "מעולם לא פגשתי אותו מחוץ למשרד, אני לא יועץ לגלנט, אינני מעורב בעניין המרוץ לרמטכ"לות ואין לי נגיעה בעניין", אמר ארד על קשריו על אלוף פיקוד הדרום.

בתוך כך, הבוקר הגיש ארד תלונה במשטרת מרחב ירקון בתל אביב, בה הוא דורש לבדוק ממצאים של מסמך שעליו פורסם בערוץ 2 ביום שישי. התלונה תועבר לבחינתו של ראש אגף החקירות במטה הארצי. ארד אמר כי לאחר בדיקה מקיפה שנערכה במשרדו עולה שמדובר במסמך מזויף. בראיון ברדיו אמר ארד כי הוא חשף עצמו לחקירה פלילית בגין הגשת תלונת שווא רק מאחר והוא בטוח כי המסמך לא נכתב במשרדו וכי מדובר בזיוף. "הודעתי למשטרה שאני מוכן להיבדק במכונת אמת למרות מגבלותיה, אני מוכן לפתוח את מחשבי המשרד", אמר.

ביום שישי נחשף המסמך, הנושא את הלוגו של משרד יחסי הציבור של אייל ארד, "ארד תקשורת", ובו רעיונות לקמפיין שייפעל למינויו של האלוף יואב גלנט לתפקיד רמטכ"ל, באמצעות סיכסוך בין שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל גבי אשכנזי, וכן הצגת אשכנזי כ"נעלב סדרתי". בנוסף מציע המסמך לבנות תדמית שלילית לאלוף בני גנץ, המתחרה אף הוא על התפקיד.

גורמים בסביבתו של גלנט הגיבו לפרסום ואמרו בסוף השבוע לוואלה! חדשות: "לא קשה לזהות את טביעות האצבע על הפרסום, וברור לחלוטין מי הבכיר בצה"ל שמעוניין בכך. במידה והמסמך יתברר כלא אמין, 'מבושל' או מזויף, מישהו יצטרך ללכת פה לכלא, ויש לפתוח בחקירה פלילית כנגד מי שעשה זאת. ברור לחלוטין כי הסתיים השלב הג'נטלמני במאבק על תפקיד הרמטכ"ל".

בשיחות סגורות אמר גלנט דברים ברוח דומה. לטענתו, ברור כי המסמך מזויף וכי מנסים לפגוע בו, ולא בפעם הראשונה. גם בעבר ניסו לקשור בין גלנט לאייל ארד ואף להפיץ שמועות כאילו הוא חבר בפורום החווה (חוג מקורביו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון). הגורמים בסביבת גלנט הוסיפו, כי גורמים בצה"ל מוכנים לפגוע באלוף רב-זכויות, אפילו במחיר עבירה פלילית.

עדכון ראשון: 8:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully