וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הדמים בכבישים: הרוג שלישי בתוך יממה

קובי מנדל

8.8.2010 / 4:51

צעיר בן 21 משפרעם מת מפצעיו לאחר שרכבו התהפך בכבישי העיר. מוקדם יותר אם דרסה למוות את בתה בשוגג בגליל המערבי, ורוכב אופניים נהרג בצומת מגידו בהתנגשות עם רכב

צעיר בן 21 משפרעם שנהרג בהתהפכות רכבו בעיר הוא האדם השלישי במהלך היממה האחרונה שנהרג בתאונות דרכים. הצעיר נפצע אמש באורח קשה בהתהפכות רכבו בעיר. הוא הובהל על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע הלילה (ראשון) את מותו. הסיבות להתהפכות עדיין אינן ידועות, אך נסיבות האירוע נבדקות על ידי המשטרה.

מוקדם יותר בצהריים, פעוטה בת שנתיים וחצי נדרסה למוות על ידי אמה בת ה-25, בטמרה שבגליל המערבי. מבדיקה ראשונית עולה כי הנהגת נסעה בטנדר מסוג טויוטה לאחור מבלי שהבחינה בבתה ופגעה בשוגג. הפעוטה נהרגה במקום, אך פונתה למרפאה מקומית, שם נקבע מותה באופן סופי. מתחקור ראשוני של המשטרה, עולה כי האם עלתה למכונית כאשר בכוונתה לצאת למקום כלשהו. הפעוטה רדפה אחרי האם שלא הבחינה בה ועמדה מאחורי הרכב. כאשר האם נסעה אחורה, היא פגעה בבתה.

בשעות הבוקר המוקדמות נהרג רוכב אופניים בהתנגשות עם רכב פרטי בצומת מגידו שבצפון הארץ. מחקירה ראשונית עולה כי הרוכב ביצע פניית פרסה בצומת ורכב שעבר במקום מהכיוון הנגדי פגע בו. צוות מד"א גלבוע שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הרוכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully