וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הרכבת: הנהג שוחרר מביה"ח ונעצר

רמי שני

8.8.2010 / 0:00

ישר ישורון, נהג המיניבוס שהיה מעורב בתאונה עם הרכבת בדרום, שוחרר מאשפוז בבית החולים סורוקה ונלקח למעצר באשקלון. משפחתו ניסתה למנוע את העברתו למתקן הכליאה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכה: עידן גוראל)

ישר ישורון, שנהג במיניבוס שהתנגש ברכבת סמוך לקריית גת ביום חמישי, שוחרר אמש (שבת) מאשפוז ונלקח למעצר במתקן כליאה באשקלון. בתאונה נהרגו שבעה מנוסעי הרכב שבו נהג.

ישורון שאושפז בבית החולים סורוקה אחרי התאונה, הוצא מבית החולים על כיסא גלגלים כשהוא מכוסה בטלית וסרב לדבר עם הכתבים שליוו אותו לניידת המשטרה. משפחתו ניסתה למנוע את העברתו למתקן הכליאה.

ביום שישי האריך בית משפט השלום באשקלון בחמישה ימים את מעצרו של ישורון, החשוד שפרץ עם המיניבוס מחסום ועלה על מסילת הרכבת.

שבעת בני משפחת בורנשטיין שנהרגו בתאונה הובאו למנוחות ביום שישי בבית העלמין שבהר המנוחות בירושלים. השבעה נטמנו זה לצד זה בחלקה אחת. במסע ההלוויה שיצא מבית הכנסת קרלין סטולי בשכונת מאה שערים נטלו חלק אלפי בני אדם. שבעת ההרוגים הם אב המשפחה, הרב אריה לייב ברנשטיין, אשתו רבקה, בתו מלכי גוטשטיין שהיתה בהריון, בנה בן השנה וחצי מרדכי-אהרון ושלושת אחיה הקטנים, יוחנן בן ה-16, חנה בת ה-14 ומרדכי-אהרון בן ה-9

מהמשטרה נמסר, כי נהג המיניבוס ישורון סיפר בחקירתו כי במהלך הנסיעה הוא שוחח עם נוסע שישב לצידו. במשטרה מעריכים כי זו הסיבה שבגללה לא הבחין הנהג במחסום הרכבת ופרץ אותו. עם זאת, במשטרה לא מוציאים מכלל אפשרות כי הנהג סונוור מהשמש בעת שפרץ את המחסום. במשטרה מתכוונים לערוך שחזור בימים קרובים בזמן מקביל למועד שבו התרחשה התאונה, שכן בשעות הערב השמש נמצאת קרוב לקו האופק ועלולה לסנוור נהגים הנוסעים לכיוונה. יצוין, כי הנהג שהיה מעורב בתאונה שאירעה ברבדים ב-2005 סבל מראות לקויה בגלל בעיה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully