וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 16 טבע למוות מול חוף פלמחים

אריאל נוי

7.8.2010 / 20:57

גבר בן 40 ונער בן 15 שהיו עמו במים חולצו במצב של תשישות ודיווחו לכוחות ההצלה על כך שהנער נמצא עדיין בים. גופתו אותרה לאחר כשעה. זהו מקרה הטביעה השלישי במהלך סוף השבוע

נער בן 16 טבע הערב (שבת) מול חלקו הדרומי והלא מוכרז של חוף פלמחים. צוות מד"א מרחב איילון שהגיע למקום קבע את מותו. גבר נוסף בן 40 ונער בן 15 שהיו עמו חולצו מהמים במצב של תשישות.

הפרמדיק עינב אסולין שהגיע למקום סיפר לוואלה! חדשות: "הגעתי לחוף ובמקום היה אדם מבוגר בן 40 שהצליח לחלץ את קרוב משפחתו. הוא סיפר לנו שאחיין שלו עדיין נמצא במים".

צוות מד"א הסתייע במסוק משטרתי ובאופנוע ים וחיפש אחר הנער במשך כשעה. לבסוף איתר אותו כ-50 מטר מהחוף. "בדקנו את הצעיר ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", סיפר אסולין. הוא הוסיף כי הגבר בן ה-40 היה תשוש ובמצב של אפיסת כוחות אך סירב להתפנות לבית החולים.

זהו מקרה הטביעה השלישי שאירע במהלך סוף השבוע. באשקלון טבע אתמול למוות גבר בן 70 בחוף בר כוכבא. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום משה אותו מן המים ונאלץ לקבוע את מותו.

מוקדם יותר טבע תושב נצרת בן 33 בחיפה. הוא נמשה מהים על ידי אנשי ביטחון, וצוות של מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה. לאחר מכן פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, וכעבור שעות ספורות, ומשנכשלו המאמצים להצילו, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully