וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן 3 נפל ממיטה ונפצע קשה בירושלים

אריאל נוי

7.8.2010 / 17:21

פעוט בן 3 מירושלים נפצע באורח קשה בראשו לאחר שנפל ממיטת קומתיים. הוריו הזעיקו אמבולנס לאחר שהילד הפך אפאטי והחל לפרכס. פרמדיק מד"א: "בזמן האחרון התופעה של תאונות ילדים בבית מתרחבת"

פעוט בן 3 נפצע היום (שבת) באורח קשה לאחר שנפל ממיטת קומתיים בשכונת הר ציון בירושלים. צוות מד"א ירושלים שהגיע למקום טיפל בו ופינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. הפעוט, שנפגע בראשו, פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

צוות מד"א הגיע אל המשפחה כחצי שעה לאחר שהילד נפל. ההורים הזעיקו את הצוות לאחר שהילד החל להיות אפאטי והראה סימנים של פירכוסים. האב שיצא לרחוב, פגש את צוות מד"א כשהוא אוחז בילד.

הפרמדיק מוחמד עבד אל-רחמן, שהגיע לזירת האירוע עם הצוות, סיפר לוואלה! חדשות כי "האבא סיפר לנו שהוא נפל מגובה של כשני מטר. כשאנחנו הגענו ראינו אותו מתחיל לפרכס ונשימה לא טובה. מייד הכנסנו אותו לניידת. הרדמנו אותו והתחלנו בהנשמה חיצונית. במקביל דיווחנו ליחידת הטראומה בעין כרם שיהיו מוכנים עם רופא מרדים וניורולוג".

עבד אל-רחמן סיפר עוד צוות מד"א בחן את הילד, על מנת לראות אם יש עליו סימני אלימות. "לא מצאנו עליו שום סימני אלימות. מדובר כנראה בדימום פנימי רציני בתוך הראש". הוא הוסיף כי "בתקופה האחרונה פיניתי עשרות מקרים של ילדים לבית החולים, בעקבות כל מיני תאונות בבית. אני לא יודע להסביר את זה אבל זו תופעה שמתרחבת מתחילת הקיץ".

(עדכון ראשון: 16:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully