וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הרכבת: נהג המיניבוס ישוחרר מביה"ח

אריאל נוי

7.8.2010 / 14:52

מצבו של נהג המיניבוס שהיה מעורב בתאונת הרכבת הקטלנית בדרום, יעקב ישורון, השתפר והוא צפוי להשתחרר מבית החולים הערב או מחר. כשישתחרר יועבר לידי שירות בתי הסוהר

מצבו של נהג המיניבוס שהיה מעורב בתאונת הרכבת הקטלנית בדרום, יעקב ישורון, השתפר היום (שבת) בשנית, והוא מוגדר קל. בבית החולים סורוקה בו מאושפז ישורון סיפרו כי הוא צפוי להשתחרר הערב או מחר.

אתמול האריך בית משפט השלום באשקלון בחמישה ימים את מעצרו של ישורון, שנהג במיניבוס ששבעה מיושביו, בני משפחה אחת, נהרגו. הארכת המעצר התבצעה שלא בפניו כיוון שהוא מאושפז בבית החולים במצב קל. כאשר ישתחרר ישורון מבית החולים הוא יועבר לידי שירות בתי הסוהר.

מבית החולים ברזילי באשקלון השתחררו אמש שתי צעירות שנפצעו בתאונה באורח קל. כעת מאושפז בבית החולים פצוע אחד באורח בינוני מהתאונה. הפצוע הינו דודו גוטשטיין בן ה-23, שאשתו מלכי ובנו בן השנה וחצי מרדכי אהרון נהרגו בתאונה. בשל מצבו, טרם סופר לו על תוצאות התאונה.

אתמול הובאו שבעת בני המשפחה שנהרגו בתאונה למנוחת עולמים בבית העלמין שבהר המנוחות בירושלים. השבעה נטמנו זה לצד זה בחלקה אחת. במסע ההלוויה שיצא מבית הכנסת קרלין סטולי בשכונת מאה שערים נטלו חלק אלפי בני אדם. שבעת ההרוגים הם אב המשפחה, הרב אריה לייב ברנשטיין, אשתו רבקה, בתו מלכי גוטשטיין שהיתה בהריון, בנה בן השנה וחצי מרדכי-אהרון ושלושת אחיה הקטנים, יוחנן בן ה-16, חנה בת ה-14 ומרדכי-אהרון בן ה-9

מהמשטרה נמסר, כי נהג המיניבוס ישורון סיפר בחקירתו כי במהלך הנסיעה הוא שוחח עם נוסע שישב לצידו. במשטרה מעריכים כי זו הסיבה שבגללה לא הבחין הנהג במחסום הרכבת ופרץ אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully