וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיבוץ מבכים: "גוני עמדה לחגוג יום הולדת"

עידן אבני

7.8.2010 / 14:09

הלם שורר בקיבוץ גזית בעקבות הידיעה על מותה של בת הקיבוץ, גוני ויינר בת ה-16, בתאונת דרכים בבולגריה. בתאונה נפצעו גם בני משפחתה באורח בינוני-קשה

בקיבוץ גזית ביכו היום (שבת) את מותה של חברת הקיבוץ, גוני ויינר בת ה-16 שנהרגה בתאונה דרכים בבולגריה ביום שישי. ויינר בילתה יחד עם בני משפחתה בבולגריה. המשפחה סיימה טיול של 12 ימים במדינה, ובדרכה לשדה התעופה, מסיבה שאינה ברורה, היו מעורב רכב המשפחה בתאונה. שלושה בני משפחה נוספים, האב שמעון, האם עדנה ובן נוסף נפצעו.

בקיבוץ גזית קיבלו בהלם את הידיעה ומאז אתמול הם מטפלים ביחד עם מחלקת הרווחה של המועצה האזורית עמק יזרעאל ומשרד החוץ בהטסת הגופה לארץ. יאיר בוימל, מהל קהילת קיבוץ גזית, סיפר לוואלה! חדשות כי "גוני עמדה לחגוג יום הולדת 16 בסוף החודש. היא בת שלישית לשני אחים בוגרים: אחד משרת בחיל הים והשני בוגר שנת שירות. שני הוריה הם בני קיבוץ, וגוני נולדה וגדלה בקיבוץ גזית".

בוימל סיפר עוד כי "גוני נגנה בפסנתר כ-7 שנים, היתה מדריכה אהובה מאוד בתנועת "השומר הצעיר", והספיקה לנסוע הקיץ, במסגרת משלחת חילופי נוער, לגרמניה". הוא ציין כי "משפחתה של גוני מתאפיינת באהבתה לטיולים ומסעות בטבע. אתמול בבוקר סיימה המשפחה טיול בן 12 יום בבולגריה, ובדרכם לשדה התעופה, נקלעו לתאונת דרכים בה מצאה גוני את מותה. הוריה ואחיה פצועים, והקיבוץ פועל להביאם במהרה לטיפול רפואי בארץ".

בני המשפחה שהו בבולגריה לאחר שהצטרפו לאב העובד בבולגריה מטעם מפעל פלזית השייך לקיבוץ גזית. אתמול אחר הצהריים כשבני המשפחה היו בדרכם לשדה התעופה אירעה תאונת הדרכים. השלושה מאושפזים בבית חולים בסופיה. האם פצועה באורח קשה, והאב והבן, חייל בצה"ל, פצועים באורח בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully