וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בגליל: אם דרסה למוות את בתה בשוגג

קובי מנדל

7.8.2010 / 13:16

פעוטה בת שנתיים וחצי נדרסה למוות בחצר ביתה בטמרה שבגליל המערבי. מחקירת המקרה עולה כי אמה היא שדרסה את הפעוטה, ככל הנראה כשנסעה לאחור מבלי שהבחינה בה

פעוטה בת שנתיים וחצי נדרסה הבוקר (שבת) למוות על ידי אמה בת ה-25, בטמרה שבגליל המערבי. מבדיקה ראשונית עולה כי הנהגת נסעה בטנדר מסוג טויוטה לאחור מבלי שהבחינה בבתה ופגעה בשוגג. הפעוטה נהרגה במקום, אך פונתה למרפאה מקומית, שם נקבע מותה באופן סופי.

מתחקור ראשוני של המשטרה, עולה כי האם עלתה למכונית כאשר בכוונתה לצאת למקום כלשהו. הפעוטה רדפה אחרי האם שלא הבחינה בה ועמדה מאחורי הרכב. כאשר האם נסעה אחורה, היא פגעה בבתה. המשטרה ממשיכה לבדוק את נסיבות האירוע.

מוקדם יותר הבוקר נהרג רוכב אופניים בתאונת דרכים עם רכב פרטי בצומת מגידו שבצפון הארץ. מחקירה ראשונית עולה כי הרוכב ביצע פניית פרסה בצומת ורכב שעבר במקום מהכיוון הנגדי פגע בו. זהותו של ההרוג אינה ידועה. צוות מד"א גלבוע שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הרוכב. חוקרי אגף התנועה של מרחב העמקים פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

לפני כחודש נדרסה למוות פעוטה בת שנתיים ביישוב הבדואי שגב שלום בנגב. צוות של מגן דוד אדום ממרחב "נגב" שהוזעק למקום קבע את מותה של הפעוטה. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי אביה של הפעוטה החזיר את ילדיו לביתם וכשביקש לצאת עם רכבו מהחנייה, פגע בה בשוגג. בעקבות התאונה עוכב האב לחקירה.

(עדכון ראשון - 11:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully