וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים נהרג בצומת מגידו בצפון

עידן אבני

7.8.2010 / 8:43

רוכב אופניים שככל הנראה ביצע פניית פרסה בצומת מגידו שבצפון הארץ, נפגע מרכב שנסע בכיוון הנגדי וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו

רוכב אופניים נהרג הבוקר (שבת) בתאונת דרכים עם רכב פרטי בצומת מגידו שבצפון הארץ. מחקירה ראשונית עולה כי הרוכב ביצע פניית פרסה בצומת ורכב שעבר במקום מהכיוון הנגדי פגע בו. זהותו של ההרוג אינה ידועה. צוות מד"א גלבוע שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הרוכב. חוקרי לשכת התנועה של מרחב העמקים פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

לפני כשבועיים נפגע רוכב אופניים בן 30 באורח בינוני בצומת גן שמואל ליד חדרה. הרוכב נפגע בידי משאית, שנהגה ככל הנראה לא הרגיש בפגיעה והמשיך בדרכו, אולם נבדקת האפשרות כי מדובר בתאונת "פגע וברח".

לפני כחודש וחצי נהרגו שני רוכבי אופניים בתאונות דרכים בכבישי הארץ. בנימין דוידי, רוכב אופניים בן 54 מחדרה, נדרס למוות בצומת אולגה בכביש 2. הרוכב, תושב האזור, נפגע אנושות, טופל במקום ומותו נקבע לאחר מספר דקות. מהמשטרה נמסר כי דוידי נפגע על ידי נהג מונית, אשר לטענתו, לא הבחין ברוכב כשנסע בכביש המהיר.

חמישה ימים לפני כן נהרג בתאונת "פגע וברח" רוכב האופניים שניאור חשין, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין. שניאור בן ה-43 נמצא כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5 במפגש עם כביש 444. מחקירת המשטרה עלה כי טל מור, החשוד בהריגתו, ביקר במספר פאבים ונהג ללא רישיון. מור מואשם בהריגתו של חשין, בהפקרה, בנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים וסמים ובשיבוש הליכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully