וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: נהג המיניבוס שוחח עם נוסע - והתנגש

רמי שני, מערכת וואלה! חדשות

6.8.2010 / 15:37

לדברי המשטרה, נהג המיניבוס שהיה מעורב בתאנת הרכבת בדרום, אמר בחקירתו כי דיבר עם נוסע שישב לצידו. במשטרה מעריכים כי זו הסיבה לכך שלא שם לב לפסים והתנגש ברכבת שחלפה. מעצר הנהג הוארך בחמישה ימים

תאגיד כאן

בית משפט השלום באשקלון האריך אחר הצהריים (שישי) בחמישה ימים את מעצרו של נהג המיניבוס שהיה מעורב בתאונת הרכבת הקטלנית אמש ליד קריית גת, בה נהרגו שבעה בני משפחה אחת. הארכת המעצר התבצעה שלא בפניו כיוון שהוא מאושפז בבית החולים במצב קל. כאשר ישתחרר הנהג מבית החולים הוא יועבר לידי שירות בתי הסוהר.

מהמשטרה נמסר, כי כי נהג המיניבוס סיפר בחקירתו כי במהלך הנסיעה הוא שוחח עם נוסע שישב לצידו. במשטרה מעריכים כי זו הסיבה שבגללה לא הבחין הנהג במחסום הרכבת ופרץ אותו.

עם זאת, במשטרה לא מוציאים מכלל אפשרות כי הנהג סונוור מהשמש בעת שפרץ את המחסום. במשטרה מתכוונים לערוך שחזור בימים קרובים בזמן מקביל למועד שבו התרחשה התאונה, שכן בשעות הערב השמש נמצאת קרוב לקו האופק ועלולה לסנוור נהגים הנוסעים לכיוונה. יצוין, כי הנהג שהיה מעורב בתאונה שאירעה ברבדים ב-2005 סבל מראות לקויה בגלל בעיה דומה.

הארכת המעצר של הנהג, המאושפז כעת במצב קל עד בינוני בבית החולים סורוקה בבאר שבע צפויה להתקיים היום. במשטרה בודקים האם היא תיערך בהיעדרו בבית משפט השלום באשקלון, או במקום אחר אליו ניתן יהיה להביא את הנהג.

מחקירה ראשונית של המשטרה אמש עלה כי נהג הרכב שהסיע את שבעת בני משפחת ברנשטיין שנהרגו, פרץ מחסום לאחר סגירתו וככל הנראה נתקע על פסי הרכבת, שטרם הספיקה לעצור ופגעה בו. מדובר בצומת עם רמזור בו ישנה תצפיתנית. מהחקירה עוה עוד כי התצפיתנית הספיקה להתריע בפני נהג הרכבת על הימצאותו של המיניבוס על הפסים. בתגובה, נהג הרכבת ניסה לבלום בלימת חירום, אך הרכבת לא הספיקה לעצור בזמן ופגעה במיניבוס.

עדכון ראשון: 11:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully