וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטפונות בצפון הודו: לפחות 30 ישראלים נתקעו

פנחס וולף

6.8.2010 / 9:22

לפחות 60 בני אדם נהרגו ועוד 200 נפגעו בשיטפונות שפקדו את חבל לאדאק שבקשמיר. לפחות 30 תיירים ישראלים נמצאים במקום, אולם לא ידוע על נפגעים מקרבם

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: לירז ליבנה)

חשש לשלומם של מטיילים ישראלים בצפון הודו בעקבות שיטפונות שפקדו היום (שישי) את חבל לאדאק שבקשמיר בשיא עונת התיירות באזור. יוסי לוי, דובר משרד החוץ הישראלי, אמר לוואלה! חדשות כי כ-30 ישראלים נתקעו בשיטפונות בעיר פנג בין לה למאנלי. לדבריו, לא נשקפת סכנה לחייהם בשלב זה, והם מקיימים קשר עם הקונסוליה הישראלית בדלהי. "עד כה לא ידוע על נפגעים ישראלים", הדגיש לוי.

לפחות 60 בני אדם נספו ועוד עשרות נפגעו בשיטפונות שפקדו את חבל לאדאק שבקשמיר. כך מסרו גורמים רשמיים באזור לסוכנות הידיעות הצרפתית. בתקופה זו נוהגים תיירים רבים לפקוד את האזור, בפרט את העיר לה, הממוקמת בצפון חבל לאדאק. בעקבות השיטפונות, נגרם נזק כבד לנמל התעופה ולקווי הטלפון באזור. לדברי שר התיירות בקשמיר, נאוואנג ויגזין ג'ורה, צפוי מספר הקורבנות לעלות באופן משמעותי. לדבריו, עשרות אנשים נוספים נעדרים וכ-200 איש נפצעו.

"מדובר בנזק חסר תקדים", אמר ג'ורה. הצבא נקרא לסייע בפעולות החילוץ. העיר לה נותקה כמעט לחלוטין מסביבתה, מכיוון שהכבישים המובילים אליה נסחפו. מדובר בעיר המהווה מרכז תיירותי גדול באזור והחודש נחשב לאחד משיאי עונת התיירות. "עד כה לא דווח על תיירים כלשהם בין ההרוגים, אך מספר תיירים תקועים על הכביש בין לה למנאלי", אמר ג'ורה. "הצבא שלח צוותי חילוץ לסייע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully