וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: תהליך בחירת הרמטכ"ל יהיה מעמיק ורציני

יהושע בריינר

5.8.2010 / 19:37

שר הביטחון ממשיך בסבב הפגישות עם אלופי צה"ל לקראת ההכרזה על הרמטכ"ל הבא וניסה להרגיע את רא"ל אשכנזי: "שיתוף הפעולה ביני ובין הרמטכ"ל יימשך עד ליומו האחרון בתפקיד"

הליך בחירת הרמטכ"ל הבא צובר תאוצה. שר הביטחון אהוד ברק התבטא היום (חמישי) בנושא והתייחס לסערה שהחלה בעקבות תחילת סבב הראיונות לאיוש התפקיד, בניגוד לדעת הרמטכ"ל לפיו מינוי רמטכ"ל בתקופה הקרובה תפגע בו. "היום החל סבב הראיונות הראשוני של המועמדים להחליף בבוא העת את הרמטכ"ל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות בכדי להביע הערכה עמוקה לרב אלוף אשכנזי, ולדרך שבה הוא מנווט את צה"ל בשנים האחרונות. אני יכול להבטיח לכם ששיתוף הפעולה ביני ובין הרמטכ"ל יימשך עד ליומו האחרון בתפקידו. בסופו של דבר שנינו אחראים יחד, ביחד עם כל מערכת הביטחון, על ביטחון המדינה"

ברק, דיבר לאחר מפגש שערך עם דניס רוס בלשכתו בתל אביב אמר כי "תהליך בחירת הרמטכ"ל יהיה מעמיק ורציני והוא יגובש בצורה נכונה, ובזמן הנכון".

אלוף פיקוד דרום יואב גלנט ואלוף פיקוד צפון גדי אייזנקוט צפויים להיפגש מחר עם ברק בלשכתו בתל אביב במסגרת סבב השיחות שעורך שר הביטחון לקראת איוש תפקיד הרמטכ"ל. היום נפגש ברק עם אלוף פיקוד מרכז אבי מזרחי ובשבוע הבא הוא צפוי להיפגש עם סגן הרמטכ"ל, האלוף בני גנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully