וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 הרוגים בהתנגשות בין רכבת למיניבוס בדרום

רמי שני, אריאל נוי ואיילה חננאל

5.8.2010 / 20:42

שבעה בני אדם נהרגו בהתנגשות בין רכבת למיניבוס סמוך לקריית גת. בין ההרוגים אישה הרה ושני ילדים בני 4 ו-6. כמו כן נפצעו שמונה בני אדם, בהם שניים במצב בינוני והיתר קל. על פי עדויות, המיניבוס חצה את מסילת הרכבת במקום אסור

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: עידן גוראל)

שבעה בני אדם נהרגו הערב (חמישי) ושמונה בני אדם נפצעו בהתנגשות בין רכבת למיניבוס סמוך לקריית גת. דובר מד"א זכי הלר מסר כי בין ההרוגים אישה שהייתה ככל הנראה בהריון, ושני ילדים בגילאי ארבע ושש. צוותי מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעקו למקום פינו את שמונת הפצועים לבתי החולים ברזילי באשקלון, סורוקה בבאר שבע וקפלן ברחובות.

הדיווח הראשוני על התאונה התקבל במד"א בשעה 19:15. הכוחות הוזעקו לכביש 353 מקיבוץ גת לכיוון גלאון. כל הפצועים פונו מזירת התאונה, וצוותי מד"א סרקו את קרונות הרכבת על מנת לוודא שבמקום אין פצועים נוספים. גופות ההרוגים פונו למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, אמר כי "ככל הידוע, אין נפגעים בנפש מקרב נוסעי הרכבת, אלא רק נפגעי חרדה". מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר ברכב הסעות שהסיע משפחה ומסיבה שאינה ברורה פרץ מחסום לאחר סגירתו וככל הנראה נתקע על פסי הרכבת, שטרם הספיקה לעצור ופגעה בו. יש לציין כי מדובר בצומת עם רמזור בו ישנה תצפיתנית. מהחקירה עולה עוד כי התצפיתנית הספיקה להתריע לנהג הרכבת על הימצאותו של המיניבוס על הפסים. בתגובה ניסה נהג הרכבת לבלום בלימת חירום אך הרכבת לא הספיקה לעצור בזמן ופגעה במיניבוס.

"זה נראה כמו זירת פיגוע"

ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אבי בן חמו, מינה צוות לחקירת ההתנגשות. בראש צוות החקירה יעמוד ראש מדור תאונות דרכים, סגן ניצב נועם דגינסקי, ויהיו חברים בו בוחני המחוז הדרומי ואגף התנועה.

להב שלום סבג, מפקד משמרת בתחנת כיבוי אש לכיש סיפר לוואלה! חדשות כי "המראה נורא. מראה מחריד. זה נראה כמו זירת פיגוע. הרבה זמן לא נתקלתי במראה נורא שכזה. אין לי מילים. ביצענו סריקה ברכבת וגילינו שלושה פצועים קל- אנשים שהם בהלם. כרגע אנו עושים סריקה ברכב כדי לחפש עוד גופות. הרכב מעוך לגמרי וקשה לנו לראות אם יש עוד גופות בתוך הרכב".

מני עזריאל חובש איחוד הצלה שהגיע למקום התאונה אמר לוואלה! חדשות כי "הזירה קשה מאוד, המיניבוס נגרר מצומת עד מתחת לגשר. המראה מזעזע והזירה קשה, כולם נהרגו בתוך המיניבוס, בהם ילדים. מדובר במשפחה חרדית שעוד לא ברור מהיכן הגיעה".

עדכון ראשון: 19:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully