וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: מצוד אחר משגרי הרקטות לאילת

ניר יהב, כתבנו לעניני ערבים

5.8.2010 / 19:03

גורמים במצרים מדווחים כי מתנהל מצוד אחר שתי משאיות שככל הנראה שימשו את החוליה ששיגרה הרקטות לעבר אילת ועקבה. מצרים העלתה את רמת הכוננות הביטחונית לרמה הגבוהה ביותר

כוחות הביטחון במצרים עורכים חיפושים בחצי האי סיני אחרי שתי משאיות, שעל פי ההערכות שימשו במתקפת הרקטות לעבר אילת ועקבה. כך אמרו היום (חמישי) גורמים ביטחוניים במצרים. אף גורם רשמי במצרים לא אישר את הדיווח.

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי כוחות הביטחון שיגרו לאזור דרום סיני צוות ביטחוני בכיר כדי לחשוף את מיקום החולייה הפלסטינית החשודה בשיגורים. כמו כן חוקרים המצרים אם גורמים מקומיים סייעו לחברי החולייה. להערכת גורמי ביטחון במצרים, הפעילים הפלסטינים ככל הנראה הסתננו לסיני דרך מנהרות ההברחה בין מצרים לרצועת עזה, ושם נעזרו באזרחים מצרים כדי להגיע ליעדם בסיני. הגורמים מסרו כי הפלסטינים חצו את המדבר ולא עברו בכבישים שבהם יש נוכחות ביטחונית, ונסעו ככל הנראה לעבר העיר טאבה.

מצרים העלתה את רמת הכוונות לרמה מקסימלית לאחר שהאשימה את חמאס בשיגור הרקטות לעבר אילת ועקבה מחצי האי סיני. אתמול מסרו גורמי ביטחון במצרים לעיתון המצרי "אל-יום א-סאבע" כי חמאס מעורב בשיגורים. לטענת המקורות, פעילים בחמאס הסתננו לסיני וביצעו את השיגורים ממצרים כדי להסיט את החשדות לכיוון מצרים. "מצרים לא תקבל בשום פנים ואופן אף אחד שינצל את שטחה על מנת לפגוע באינטרס המצרי", אמר גורם מצרי לרשת הטלוויזיה "אל ערביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully