וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסבתא יש כלב

6.8.2010 / 10:10

הסבתא של הבית הלבן מאוהבת בכלב ב?ו, אותו אימצו בנותיו של אובמה. הוא אפילו הצטרף החודש לחופשה הנשיאותית. ככה נראים חייו של הכלב המפורסם בעולם

הגברת מריאן רובינסון, הסבתא שבמקרה היא גם אמה? של הגברת הראשונה מישל אובמה, גילתה השבוע שהכלב הנשיאותי, שהוא בוודאי אחד הכלבים המפורסמים בעולם, הוא אחד מחבריה הטובים ביותר. לגברת רובינסון, כמו גם לבתה מישל, לא היה כלב בילדותה והכלב "ב?ו", שאומץ על-ידי משפחת אובמה זמן קצר לאחר כניסתו של הנשיא לתפקיד, הוא הכלב הראשון של השתיים.

הכלב הנשיאותי של משפחת אובמה. Chip Somodevilla, GettyImages
הכלב שהסבתא הכי אוהבת!/GettyImages, Chip Somodevilla

מאז שב?ו עבר להתגורר בבית הלבן באפריל 2009, כך סיפרה גברת רובינסון בחודש האחרון לאחר "שעת סיפור" לילדי פעוטון בוושינגטון, הוא הפך במהירות לחלק מהמשפחה ועבורה הוא כמעט "כמו אדם נוסף" בבית. היא גם גילתה לילדים שהיא אינה קוראת לו בשמו ומעדיפה את הכינוי "פרשס" (אהוב, יקר).

הכלב הנשיאותי של משפחת אובמה. Chip Somodevilla, GettyImages
הכלב הנשיאותי של משפחת אובמה/GettyImages, Chip Somodevilla

בו אובמה, כלב מים פורטוגזי שנראה קצת כמו סוג של פודל בגלל פרוותו המקורזלת, ניתן למשפחת אובמה במתנה על-ידי הסנטור המנוח טד קנדי. הכלב, מגזע נדיר יחסית, ידוע בחביבותו, באינטליגנציה שלו, ובמרצו הרב. הוא נבחר על-ידי שתי בנותיו של הנשיא להיות לכלב הנשיאותי והועדף על-פני לברדור, בעיקר כי אינו משיר שיער, עובדה ההופכת אותו מתאים למלייה האלרגית.

הכלב הנשיאותי של משפחת אובמה. Chip Somodevilla, GettyImages
ועכשיו עם הנשיא/GettyImages, Chip Somodevilla

מסתבר שהחיים הנשיאותיים של בו טובים למדי. החודש הוא נפש במיין כשהתלווה לחופשתה השנתית של המשפחה הנשיאותית. גברת רובינסון מתגוררת בבית הלבן עם חתנה הנשיא, בתה מישל, שתי נכדותיה מלייה וסשה, וכמובן בו בן השנתיים. החודש חגגה הסבתא הנשיאותית 73 שנים - דור שככל הנראה זוכר טוב את אמירתו הידועה של הנשיא טרומן: "אם אתה רוצה חבר בוושינגטון, אמץ כלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully