וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה - מי מסוגל לחזור לשם?

יהודה ספרא

5.8.2010 / 8:29

איזה מזל שלוחמי "הכל כלול" לא חוששים משום דבר ועומדים לתקוע את הדגל על פסגת בודרום, אנטליה וקמר, כשהם ממוקדים במטרה הנעלה - ניצול עד תום של עיסקה זולה. כל זאת בלי לתת לאמירות שוליות כמו "ישראל היא מדינה של טרוריסטים" או "רוצחי ילדים" להפריע להם לאתר את קופסת הרחת לוקום האולטימטיבית כדי להביא לחבר'ה הג'ובניקים שנשארו מאחור. אלה שבחרו באילת, בטבריה, בים המלח, בגולן ובשאר האתרים כחול?לבן.

הרי הקופסה הזאת, עם הממתק הדוחה בעולם, מהווה את סיכת הלוחם של הנופשים בארצו של שונא ישראל, ארדואן, מי שהוביל את החיבור של מדינתו לאיראן, הקוראת להשמיד את הישות הציונית. אבל, כאמור, לכל מי שקנה כרטיס טיסה או עלה על קרוז לאנטליה יש תוכנית עבודה שלא תיתן לפוליטיקה משעממת או לקריאות "מוות לישראל" להפריע לו להחרים מדינה שהפכה לאויב.

מנגד עומדים במפקדת התיירות הטורקית ומחככים ידיים בהנאה. טפיחות שכם הדדיות מבשרות לאלופי השיש?קבב דבר אחד - פיצחנו את הקוד הגנטי של הישראלי הטיפוסי. למעשה, מדובר בקוד כל כך פשוט, בסגנון 1234, שכל פורץ מתחיל יכול לעלות עליו.

המרת הקוד ממספרים למילים מגלה שאנחנו אמנם עם סגולה וגם אפילו עם הספר, אבל גם עם של דיבורים ריקים ומילים זולות. זה מדהים שישראלים רבים כבר שכחו איך קראו לחרם כלכלי?תיירותי על האנטישמים הטורקים, איך נפגעו מעומק ליבם הפטריוטי ואיך ביקשו בטוקבקים שמטוסי חיל האוויר שלנו יחממו מנועים לאחר אירועי ספינת הטרוריסטים המכונה "המשט הטורקי".

הכל כלול בטהרן?

שר התיירות הטורקי, ארטוגרול גינאי, לא הסתפק רק בזיכרון הישראלי הסלקטיבי אלא מיהר ללחוץ על כפתורי הנפש הישראלית באמנות שמזכירה פסנתרן מדויק וארוך אצבעות. "הפסקת התיירות מישראל לא תשפיע עלינו", הצהיר גינאי, שבמילים פשוטות הוא אמר: "לא רוצים, לא צריך". אבל כשהישראלי שומע דבר כזה, האגו שלו מזנק החוצה, ואז הוא מתחיל לארוז בהפגנתיות ומיד מזמין חמישה ימים באחד הקלאבים, רק כדי לעשות דווקא.

כן, ברצינות, יש לי בעיה עם האנשים האלה שנותנים לארדואן עוד חומר למופעי הסטנד?אפ התקופתיים והקריזיונריים שלו. הוא ושכמותו יודעים שגם אם לא מדובר בשדה קרב של ממש - את הישראלים הם ניצחו. אין מתוק מזה, חושבים לעצמם בהנהגה הטורקית. אנחנו מטילים רפש על ישראל, מחרחרים מלחמה ומעודדים את שונאי העם היושב בציון, והם בתגובה מוכנים לשלשל לקופתנו את כספם.

אין סמלי מזה שאותם ישראלים שחוזרים למרות הכל לטורקיה, מבלים רוב הזמן באזור הבריכה, אחרי שהורידו לעצמם את המכנסיים.

לנוכח החזרה הישראלית לטורקיה נותר רק לקוות שאף דיל חדש לא יצוץ גם מאחת הערים ברפובליקה של מחמוד אחמדינג'אד, כי ברגע שזה יקרה, תהיו בטוחים שבמחיר הנכון, רבים מאיתנו יאתרו את אתרי הנופש בטהרן ואיספהאן, ויעלו תמונות בפייסבוק אחרי שיעלו על אטרקציית הצנטריפוגות בבריכת המים הכבדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully