וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד המאומץ יזכה להתאחד עם אחיו הרוסי?

גיל סימה

5.8.2010 / 8:42

זוג הורים ממרכז הארץ אימץ לפני כשנתיים ילד מרוסיה, והתבשר באחרונה כי אחיו הביולוגי מועמד אף הוא לאימוץ. כעת הם מנסים לגייס את הכסף הדרוש כדי לאחד בין האחים

זה שבוע וחצי מסתובב זוג הורים ממרכז הארץ בידיעה כי אחיו הקטן של בנם המאומץ ממתין לטיסה שתביא אותו ארצה מרוסיה ותאחד אותו עם אחיו והוריו המאמצים. אלא שדבר אחד מפריד בין הילד למשפחתו החדשה ואחיו - 160 אלף שקל במזומן.

קרוב לשמונה שנים ניסו בני הזוג להביא לעולם ילד, ובמהלכן הם עברו עשרות טיפולי פוריות, ביקרו כמעט בכל מרפאה והתייעצו עם טובי המומחים בארץ ובעולם. "אחרי כל כך הרבה שנים הבנו שזה לא מצליח, וגם הרופאים אמרו לנו שזה כבר מסוכן עבורי", סיפרה האישה אשר יחד עם בעלה לא ויתרה על החלום לילד. בהחלטה משותפת פנו השניים לעמותת 'טף' המסייעת לזוגות המבקשים להתחיל בתהליך האימוץ האינטנסיבי.

לפני כשנתיים צלצל הטלפון בביתם של השניים שהתבשרו כי נמצא עבורם בן הממתין להם ברוסיה. בני הזוג לא ידעו את נפשם מרוב אושר, ולאחר שהסדירו את ענייני התשלום בגובה 160 אלף שקלים, קיבלו לידיהם את התינוק, אשר יחגוג בקרוב את יום הולדתו הרביעי.

דרושים עוד 120 אלף שקלים

לפני כשבוע וחצי התבשרו בני הזוג כי אחיו הקטן של בנם המאומץ ממתין גם הוא לאימוץ. הילד, שנולד לפני כשנה בבית חולים ברוסיה, ננטש על ידי אמו, ובמהלך השנה הראשונה לחייו עבר לבית יתומים, שם הוא ממתין למשפחה שתאמץ אותו.

ההורים, אשר הוציאו את כל ממונם על תהליך האימוץ של בנם הראשון, הצליחו לגייס עד כה 40 אלף שקלים, והם זקוקים לעוד כ- 120 אלף שקלים לאיחוד שני האחים. "יש לנו המון אהבה, ואנחנו בטוחים שבארץ נוכל לגדל את הילד. המחשבה שהבן שלנו לא יגדל עם אחיו בגלל היעדר הכסף הראשוני קשה ואכזרית עבורנו", אמרה האם.

בשבת הקרובה ייערך ערב התרמה מיוחד במועדון 'מקסים' בת"א, במסגרתו מבקשים בני הזוג לגייס את יתרת הכסף עבור הליך האימוץ. הם העמידו חשבון בנק לטובת התרומות: בנק מזרחי, סניף 429 פ"ת, מס' חשבון: 064696.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully