וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים: המשטרה מפנה באלימות מאחז ליד חברון

יהושע בריינר

5.8.2010 / 3:13

תושבי המאחז מצפה אביחי הצמוד לקריית ארבע מדווחים כי כוחות גדולים של המשטרה והמנהל האזרחי הגיעו למקום והחלו להרוס בתיהם. "הם מתנהגים באלימות קשה ללא התחשבות בילדים הקטנים ואף הפילו מדף ספרים על בתי הקטנה"

מתנחלים מדווחים הלילה (חמישי) כי כוחות משטרה והמנהל האזרחי הגיעו לפני זמן קצר למאחז מצפה אביחי, המכונה "גבעה 18" ליד קריית ארבע, והחלו להרוס בשימוש באלימות את המבנים במקום. מדובר בשישה מבנים בהם מתגוררות ארבע משפחות, וכן בית כנסת ומבנה בו מתגוררים צעירים המסייעים בהקמת המאחז.

בשעות הערב אמש נפוצו שמועות בין המתנחלים לפיהן במהלך הלילה המאחז ייהרס ואנשי המאחז קראו לאנשים להגיע לגבעה. בשעות הלילה הגיעו לדברי המתנחלים שוטרים למאחז, והודיעו לאנשים כי עליהם לפנות את בתיהם בתוך 10 דקות, לאחריהן ייהרסו הבתים בעזרת דחפור. "הם פשוט באו בברוטליות והודיעו שאני צריך לעזוב עם משפחתי ולפנות את חפצינו בדקות הקרובות", אמר לוואלה! חדשות תושב המאחז אריה דייוויס, "הם מתנהגים באלימות קשה ללא התחשבות בילדים הקטנים ואף הפילו מדף ספרים על ביתי הקטנה".

המאחז נהרס במהלך השנתיים האחרונות מספר פעמים, אולם נבנה מחדש על ידי המתנחלים כבר ביום ההריסה. במהלך החודשים האחרונים המאחז גדל, חלקו בסיוע של המועצה המקומית בקריית ארבע, ובקיץ האחרון אף הגיעו למקום נערים שסייעו בהקמת בית כנסת במקום. "אנחנו מעולם לא עזבנו את הגבעה. גם בפינויים קודמים חזרנו לכאן ובנינו מחדש. כאן זה הבית שלנו ואין לנו שום כוונה לעזוב. בעזרת השם נבנה את ביתנו מחדש כמה שיותר מהר", אמר דיוויס.

המאחז מצפה אביחי נמצא מחוץ לגדר הישוב בקריית ארבע, והוא נושא למחלוקת ולעימותים עם פעילי שמאל ופלסטינים המתגוררים בסמוך אליו מזה מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully