וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא המרדים שנחשד באונס לא יועמד לדין

איילה חננאל

4.8.2010 / 20:23

המשטרה החליטה לסגור את תיק החקירה נגד הרופא המתמחה ממקסיקו, שנחשד כי סימם שתי נשים באמצעות סמי הרדמה - ואנס אותן. הסיבה: היעדר ראיות מספיקות נגדו. עם זאת, המשטרה תבקש ממשרד הפנים לגרשו מהארץ

המשטרה החליטה לסגור את תיק החקירה נגד חוסה פארה, הרופא המרדים ממקסיקו שהגיע להתמחות בישראל וחשוד כי סימם שתי נשים באמצעות סמי הרדמה ואנס אותן. מהמשטרה נמסר הערב (רביעי), כי הוחלט על סגירת התיק בעקבות מחסור בראיות לשם ביסוס החשדות נגד הרופא.

מהמשטרה נמסר, כי התיק נגד פארה נסגר לאחר שהתגלו פערים בעדויות השונות. עוד נמסר כי בבקבוק היין שעל פי החשד הראשוני שימש את הרופא לשם הרדמת הנשים, לא נמצאו עקבות לחומר מרדים. עם זאת, המשטרה תבקש ממשרד הפנים לגרש מהארץ את פארה למקסיקו. בנוסף, אמור להיערך לו שימוע במשרד הבריאות לשם הפסקת עבודתו בבית החולים אסף הרופא.

פארה, אזרח מקסיקו בן 46, נעצר לפני כשלושה שבועות בחשד שאנס תושבת מודיעין, לאחר שהכיר אותה באמצעות רשת האינטרנט. על פי החשד, פארה, הגיע לארץ להתמחות בתחום ההרדמה, הזמין את האישה לביתו, שם סימם ואנס אותה. פארה חשוד שאנס אישה נוספת באותה השיטה. לאחר מעצרו, המשטרה טענה כי מתלונתן של הנשים עולה ש"הן מצאו עצמן פתאום עירומות מבלי שהן יודעות מה התרחש".

פרקליטתו של פארה, עורכת הדין פנינת יניא, מסרה בתגובה כי " ההחלטה לסגור את התיק, תוך הבנה כי למעשה לא נעברה כל עבירה, מעידה ביתר שאת על העוול הקיצוני שנגרם לפארה, רופא אשר ראה עצמו כידיד אמת של מדינת ישראל". היא הוסיפה כי "הקלות הבלתי נסבלת של המעצר הקשה, אשר לווה באמירות חסרות שחר ואחריות של המשטרה, אמורות לנטוע דאגה בלב כל אזרח שומר חוק במדינת ישראל". הפרקליטה ציינה כי "על אף הטראומה הקשה שעבר ד"ר פארה, בכוונתו להמשיך להישאר בישראל ולטפל במסירות בחולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully