וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי התקרית בצפון: עסקים כרגיל

עידן אבני

4.8.2010 / 12:39

התיירים ממשיכים לנהור לעבר אתרי התיירות והצימרים בצפון ביום שאחרי תקרית הירי על גבול לבנון. צה"ל הכריז אומנם על משגב עם כשטח צבאי סגור, אך התיירנים מדווחים על אחוזי תפוסה גבוהים

ביום שאחרי תקרית האש בגבול הצפון בין צה"ל לאנשי צבא לבנון, לא ניתן היה להבחין בכבישי האזור כי משהו השתנה. התיירים הרבים שממלאים את אתרי התיירות באזור המשיכו לזרום. בצה"ל הכריזו על משגב עם כשטח צבאי סגור ונאסרה כניסת תיירים למעט תושבי היישוב.

מטיילים רבים שביקשו להגיע למשגב עם לתצפית המשקיפה לעבר אזור התקרית, נתקלו בחיילים ובשוטרים שהציגו בפניהם צו של אלוף פיקוד הצפון המכריז על האזור כשטח צבאי סגור.

ריי רותם, מנהלת הקהילה בקיבוץ משגב עם, אמרה כי "חדרי האירוח שלנו מלאים. אף אחד לא עזב. כוחות הצבא הנחו שאסור להתקרב לגדר המערכת ועמדת התצפית ביישוב וכמובן שלסקרנים לא ייתנו להיכנס לקיבוץ רק כדי לראות את האזור".

"גם בזמן האירעו נכנסו הזמנות"

באתרי הקיאקים בעמק החולה נרשמה תנועה ערה של מטיילים שביקשו למלט את נפשם מהחום הכבד וליהנות ממימיהם הקרירים של נחלי הגליל העליון. גם כבישי הצפון נותרו פקוקים כפי שנראו בימים האחרונים בחופשת הקיץ, ומי שניסה להשיג חדר פנוי באתרי הצימרים הרבים היה צריך להתאמץ. אתרי התיירות דיווחו על כ-90% תפוסה.

מנכ"לית עמותת תיירות, 'ארץ הגליל' בגליל העליון, ענת ניסים, אמרה לוואלה! חדשות: "גם בזמן האירוע היו הזמנות שנכנסו. אחוזי התפוסה נשארו גבוהים ובשבוע הבא אמורים להיות גבוהים יותר. העסקים באזור נמשכים כרגיל ואנחנו מזמינים בחום את תושבי המרכז להצטנן בנחלי הצפון. זאת שנה מצוינת מבחינה תיירותית, וכל האתרים מדווחים לנו על תנועה ערה של מטיילים".

באתר צוק מנרה נרשמה גם היום תפוסה מלאה. באתר המשיכו לערוך סיורים גם בתחנת הרכבל העליונה המרוחקת רק כמאתיים מטר מגדר הגבול. מנכ"ל האתר, אבשלום צדוק, אמר כי "עמוס אצלנו וכך היה גם אתמול. אולי מעט אנשים שאלו בטלפון מה המצב ועדכנו אותם שהכל בסדר. לא הייתה שום מבוכה ופאניקה. אנחנו עומדים בקשר עם גורמי הצבא והמשטרה ומתעדכנים בנעשה. הטרקטור שלנו עושה סיורים על כבישי הצפון וביישובי הצפון. המבקרים חזקים מאוד ואני צופה שהם ימשיכו להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully