וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הכסף?

4.8.2010 / 12:11

ג'נט ג'קסון, שנודעה בעמדתה נגד פרוות, מכבבת בפרסומת למעיל מינק. בתגובה, פמלה אנדרסון פתחה את הפה והורידה את הבגדים. קרב ענקיות

ג'נט ג'קסון, 44, הצטרפה לאחרונה לשורה ארוכה ומכובדת של כוכבות ששימשו כפרזנטוריות למותג הפרוות בלקגאמה, מותג יוקרה לייצור ביגוד ואביזרים העשויים מינק (חורפן). מבין דוגמניות העבר גבוהות הפרופיל של החברה אפשר למנות את ג'יזל, קלאודיה שיפר, סינדי קרופורד, אל מקפירסון והכוכבות האגדתיות פיי דאנווי, שר, לורן בקאל, לייזה מינלי, מרלן דיטריך, דיאנה רוס, אליזבט טיילור, והרשימה עוד ארוכה. לצורך צילומי הקמפיין, What Becomes a Legend Most? ג'קסון טסה לניו-יורק מיד לאחר השתתפותה בגמר אמריקן אידול. בצילומים שערך הצלם רוקו לאספטה וכמיטב מסורת הפרסום של המותג הוותיק, היא נראית בתמונות שחור-לבן עטופה בפרוות מינק מהסוג הכהה. תמונות הקמפיין יעלו בספטמבר הקרוב ברשת, בשלטי חוצות ובמגזינים רבים, וכמו כן, בשילוט אלקטרוני בכיכר טיימס בניו-יורק. ג'ו מורלי, מנכ"ל בלקגאמה מסר בהודעה רשמית שג'קסון נבחרה כי היא "אייקון בעולם המוזיקה והבידור, אגדה אמיתית”. הוא גם גילה, שהמעיל שהיא צולמה לובשת ניתן לה במתנה, בונוס קבע לכל המדגמנות עבור החברה. ג'קסון עצמה, אסירת תודה ככל הנראה, אמרה בווידיאו "מאחורי הקלעים" של הצילומים שהועלה לאתרה הרשמי: “אם מישהו היה אומר לי שאופיע לצד אגדות כאלו מעולם הבידור, לא הייתי מאמינה. כשצילמנו את התמונות הראשונות, זה מה עבר לי בראש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'נט בקמפיין עם פרווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכל מקום, לא כולם מרוצים. זמן קצר לאחר פרסום הפרטים על הקמפיין החדש, ארגון PETA, באופן די צפוי, מחה פומבית נגד בחירתה של ג'קסון לקחת חלק בקמפיין לאופנת פרוות והגיב בקמפיין-נגד. דן מת'יוס, סגן נשיא PETA, כתב לג'קסון מכתב פתוח, ובין היתר אמר, “אמרת לי פעם שמרגיז אותך שסטייליסטים מנסים להלביש אותך בפרווה ושאפילו כשאת לובשת פרווה מלאכותית את דואגת שמא היא אמיתית. היית רגישה וברורה בעניין הזה. מה קרה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פמלה אנדרסון בקמפיין ל-PETA/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחיזוק הנקודה, גויסה גם פמלה אנדרסון, 42, תומכת נלהבת ודוברת של הארגון. בראיון למגזין Out, מגזין לייף-סטייל פופולרי לקהילה ההומוסקסואלית בארה"ב, היא אמרה שהיא מאוכזבת, כי ג'נט דיברה בעבר נגד אופנת פרוות. אנדרסון רמזה שכסף עמד מאחורי החלטתה להשתתף בקמפיין: “אני לא יודעת למה אנשים מפסיקים להקשיב ללבם. אני מניחה שאנשים מסוימים נעשים חמדנים, אבל זה עצוב".

אנדרסון הופיעה בשנים האחרונות במספר רב של קמפיינים עבור PETA. אבל, תמונת קמפיין חדש שלה ל- PETA נפסלה להפצה בקנדה מולדתה על רקע חשש מייצוג סקסיסטי של גוף האישה. בתמונה, בה היא נראית בביקיני זעיר, סומן גופה בכיתובים המציינים את שמות חלקי הגוף - חזה, ריאות, צלעות, כתפיים, וכו' - בדומה לכרזות שניתן למצוא בסטקיות ודוכני בשר בסופרמרקט, רק על פרה.

ג'קסון, מכל מקום, בחרה להתייחס לקמפיין החדש שלה בעמוד הטוויטר שלה, אם כי לא למחאות PETA. היא פשוט צייצה: “מקווה שנהניתם מתמונות בלקגאמה שלי. אוהבת אתכם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully