וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב המרכז חטף, תקף ואנס את חברתו

גלעד גרוסמן

4.8.2010 / 11:06

כתב אישום חמור הוגש נגד צעיר מאור יהודה בגין אונס, חטיפה ותקיפה של בת זוגו. לאחר שהחברה ניסתה להיפרד ממנו, גרר אותה בן הזוג לפרדס והיכה אותה מספר פעמים. בנוסף הוא מואשם כי לפני שנה אף אנס אותה

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב אור יהודה בגין אונס, חטיפה ותקיפה של חברתו. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אווקה זנה מפרקליטות מחוז ת"א, הנאשם וחברתו המבוגרת ממנו ב-12 שנים ניהלו מערכת זוגית במשך כארבע שנים ובמהלך תקופה זו נפרדו מספר פעמים על רק גילויי קנאה ואלימות מצדו.

כתב האישום מפרט כי בשבועות האחרונים הנאשם, שעובד כנהג מונית, עבד בעיקר במשמרות לילה ומכיוון שבת זוגו לא התלוננה על כך, הוא חשד שהיא בוגדת בו. לפי החשד הוא התחיל להתחקות אחריה כדי למצוא לכך הוכחות. לפני כשבועיים סיפר לה שהוא בעבודה בשעות היום אולם במקום לעשות כן התמקם מחוץ לדירתה במשך כשלוש וחצי שעות וביצע עליה תצפית. בשעות הערב שב לדירה ואז התפתח ביניהם ויכוח בשל רצונו לעיין בעמוד הפייסבוק שלה.

עוד צוין בכתב האישום כי בעקבות הוויכוח, החברה הודיעה לנאשם לו כי היא נפרדת ממנו. אולם הוא מאן לקבל זאת ועקב אחריה במכוניתו, גרם לה להחנות את רכבה ואז גרר אותה בכוח לתוך המונית שלו והסיע אותה לפרדס ואיים שירצח אותה. שם החל להכותה ושאל אותה אם היא בוגדת בו. כשתשובותיה לא מצאו חן בעיניו, הוא היכה אותה שוב. היא ניסתה לברוח אולם הוא רדף אחריה, תפס אותה והיכה אותה. לבסוף החזיר אותה לדירה.

לפי החשד, בימים שלאחר מכן התקשר אליה עשרות פעמים ושלח לה מסרונים. בשלב מסוים הגיע לדירה, לקח את כלבתה לטיול וחזר בלעדיה. היא ביקשה ממנו שיעזוב את הדירה ואז הוא התחבא בה במשך כ-15 שעות כדי לעקוב אחריה. בשעות הבוקר נכנס לחדר השינה שלה והחל להכותה. כתב האישום גם מפרט מקרה נוסף אשר אירע לפי החשד לפני כשנה. באישום נכתב כי כאשר ביקשה החברה להיפרד ממנו והורתה לו לעזוב את הדירה הוא אמר לה שהוא הולך ואז בשעת לילה נכנס לחדר השינה שלה ואנס אותה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully