וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתפר מצבו של הקצין שנפצע קשה בתקרית הירי

אריאל נוי

4.8.2010 / 14:51

סרן במילואים עזרא לקיה שנפצע קשה בתקרית הירי בגבול לבנון, הועבר מהמחלקה לטיפול נמרץ בביה"ח רמב"ם למחלקה כירורגית-חזה. הכרתו שבה אליו בצורה מלאה והוא אף שוחח עם בני משפחתו

סרן במילואים עזרא לקיה שנפצע אתמול בחילופי האש בין צה"ל לצבא לבנון שב היום (רביעי) להכרה מלאה ומצבו יציב. לקיה עדיין עזב את המחלקה לטיפול נמרץ ועבר למחלקה כירורגית-חזה בבית החולים רמב"ם ואף הצליח לשוחח עם בני משפחתו.

לקיה, תושב כפר הרי"ף, שימש כמפקד הפלוגה בגדוד 920 שהוצב בגזרה בגבול בה אירעו חילופי האש. לאחר תקרית הירי הוא פונה במצב בינוני לבית החולים אולם לאחר בדיקה ראשונית הוגדר מצבו כקשה אך יציב. מנהל חדר המיון של בית החולים רמב"ם, ד"ר שלומי ישראלי, אמר עם הגעתו של הקצין לחדר המיון כי "החייל הגיע עם פציעת חזה, נותח והועבר לטיפול נמרץ. מצבו יציב ואין סכנה לחייו".

בעבר זכה סרן לקיה לציון לשבח על גילוי מנהיגות ואומץ לב במהלך שירותו הסדיר בשטחים. זאת לאחר שהסתער בראש כוח על חוליית מחבלים והרג שניים מהם בעצמו במהלך היתקלות סמוך לשכם ב-2002.

בתקרית הירי נהרג סגן אלוף במילואים דב הררי, בן 45 מנתניה. הררי שירת כמפקד גדוד החי"ר 920 שהוצב בגזרה. אתמול הודה דובר צבא לבנון כי חייליו ירו ראשונים. בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית אמר כי "צבא לבנון הוא מי שירה ראשון לעבר החיילים הישראלים שנכנסו לשטח הלבנוני. זו הגנה על ריבונות וזכות מוחלטת".

(עדכון ראשון: 10:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully