וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שנקבר בחצר ברהט מת בנסיבות טבעיות

רמי שני

4.8.2010 / 9:23

ממצאי הנתיחה שבוצעה בגופת הצעיר הנכה שנמצא קבור בחצר ביתו ברהט, העלו כי הוא מת בנסיבות טבעיות. בעקבות כך שוחרר אביו ממעצר. יחד עם זאת נבדק חשד לפיו המשפחה קברה את הצעיר כדי לקבל דמי ביטוח לאומי

הצעיר שגופתו נמצאה באמצע השבוע שעבר קבורה בחצר ביתו בעיר רהט, מת בנסיבות טבעיות, כך סיפרו הבוקר (רביעי) במשטרת מרחב הנגב. הצעיר נמצא בתום חיפושים ממושכים, לאחר שבני המשפחה דיווחו על היעדרותו. עתה מתברר, כי המשפחה קברה אותו בחצר הבית מבלי לדווח על כך, כדי שהיא תוכל לפי החשד להמשיך ולקבל את דמי הביטוח הלאומי - קצבת הנכות בעבורו.

ביום חמישי נעצר אביו של הצעיר הנכה בן ה-24, בכפר פלסטיני סמוך לחברון, בחשד למעורבות ברצח בנו. זאת לאחר שיום קודם לכן נעצרו האם וקרוב משפחה נוסף בחשד לקשירת קשר לביצוע רצח הבן. בעקבות ממצאי הנתיחה, שוחרר האב בתנאים מגבילים. עם זאת, החקירה בפרשה נמשכת על ידי חוקרים מתחנת המשטרה בעיר רהט.

כזכור, משפחתו של הצעיר הודיעה למשטרה על היעדרותו, וסיפרה כי הוא בעל יכולות אישיות מוגבלות. כוחות גדולים יצאו לסרוק את השטחים הסמוכים לעיר רהט, מתוך הסברה שהוא אינו יכול להתרחק הרבה במצבו. בחיפושים השתתפו גם מסוקים ואף הופעלו אמצעי סריקה ואיתור מיוחדים.

בשלב מסוים, הוחלט לחפש גם בתחום הקרוב לבית המשפחה ובסביבתו החיצונית. במהלך החיפוש התגלתה גופתו של הצעיר בחצר ביתו, כאשר היא מוסתרת בתוך בור. הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

לאחר מציאת הגופה החלו במשטרה לחשוד שמא אחד מבני המשפחה אחראי למותו והסתרת גופתו של הצעיר. מספר בני משפחה, בהם אביו של הצעיר נלקחו לחקירה. תושבים ברהט סיפרו שהם נדהמו לשמוע על הפרשה. "הבנו שמי שעשה את זה, הסתיר אותו בתוך הבור כדי שלא יגלו מה קרה שם ואנחנו לא יודעים מה בדיוק היה", סיפר אחד התושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully