וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר למוות את אשתו לעיני בנם הפעוט

4.8.2010 / 8:57

צמרה בזה מראשון לציון מואשם כי רצח את אשתו, מסרט עלמו, ב-11 דקירות סכין מול עיני בנם בן השנתיים, מיד כשחזרה לביתה מתחנת המשטרה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד צמרה בזה, בן 24 מראשון לציון, הנאשם ברצח אשתו מסרט עלמו בחודש שעבר. לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד גל רוזצוויג מפרקליטות מחוז מרכז, בזה רצח את עלמו שהייתה אשתו בדקירות סכין לפני כשבועיים.

בכתב האישום מתואר כי בזה התחתן בשנת 2007 עם עלמו כשהייתה בת 17. במהלך 2009 הוא נהג להכותה ולאיים עליה כי ירצח אותה. היא התלוננה במשטרה ובעקבות זאת הוגש נגד בזה כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון. בעקבות האלימות שחוותה עזבה עלמו את בית הוריו של בזה, בו התגוררו השניים, ועברה לגור אצל הוריה בפתח תקווה. היא ביקשה להתגרש אולם הוא סירב ונהג להתקשר אליה ולשלוח אליה הודעות טקסט שכללו דברי נאצה ואיומים ברצח.

לטענת הפרקליטות בזה סבר בתחילת השנה כי אשתו יוצאת עם גבר אחר ואז החליט לנקום בה ולרצוח אותה. בכתב האישום נטען כי ב-18 ביולי הוא רכש סכין מטבח חדה אותה הסתיר תחת גרב שלבש. לאחר מכן התקשר למנוחה ואיים לרצוח אותה ואז נסע לביתה בפתח תקווה. הוא הבחין בה כאשר שהתה עם בנם הפעוט ליד מזרקה בפתח תקווה ודרש ממנה שתיתן לו את הבן, אולם היא סירבה ונמלטה מהמקום. היא התקשרה למשטרה כדי להגיש נגדו תלונה ואז נאספה על ידי ניידת שלקחה אותה לתחנת משטרת פתח תקווה, שם שהתה במשך כשעה והתלוננה כנגד בעלה ולאחר מכן עזבה את המקום והלכה לכיוון ביתה.

בכתב האישום מתואר כי בזמן הזה המתין הנאשם מחוץ לביתה וכי כשראה שהיא מגיעה יחד עם בנם רץ אליה ודקר אותה 11 פעמים בבטן, בחזה ובצוואר עד שהתמוטטה. עוד מסופר כי בזה הפסיק רק כאשר עוברי אורח התחילו לצעוק עליו שיעזוב אותה. אז נמלט מהמקום כאשר מסרט שרועה על הארץ ומדממת. היא מתה תוך זמן קצר מהדקירות.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של בזה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי בקשת המעצר, בזה הודה במעשים המיוחסים לו. עוד עולה כי בזה נעצר כשבגדיו מגואלים בדם ונרתיק הסכין עדיין צמודה לרגלו. כמו כן ישנן עדויות של אנשים שראו את בזה לפני הרצח, במהלכו ואחריו, ואף אנשים שהסביר להם שרצח את עלמו כי "הלכה עם אחר".

"הרקע האובססיבי, התכנון המוקדם, המארב למנוחה, ביצוע מעשים ברחוב לנגד עיני בנם הפעוט, השימוש בסכין, מספר הדקירות והעובדה שלא חדל ממעשיו עד שאחרים הגיעו למקום מעידים על קור הרוח, הנחישות והאכזריות של הנאשם", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully