וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוש פלסטיני נהרג מירי צה"ל ברצועת עזה

יהושע בריינר וניר יהב

4.8.2010 / 8:23

גורמי רפואה ברצועת עזה דיווחו כי חמוש נהרג מירי כלי טיס של צה"ל ושחמוש נוסף נפצע. מצה"ל נמסר כי כלי טיס של חיה"א תקף 3 פלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת בצפון הרצועה

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

כלי טיס של חיל האוויר תקף הלילה (רביעי) שלושה פלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי תצפית זיהתה את הפלסטינים והזעיקה את כלי הטיס אשר ירו לעברם ופגעו בהם. גורמי רפואה ברצועת עזה דיווחו כי חמוש פלסטיני נהרג מהירי וכי חמוש נוסף נפצע בתקיפה ליד חאן יונס. ההרוג הוא שריף א-דיר, בן 22. התקיפה כוונה נגד קבוצת חמושים מחולייה המכונה "גדודי שומרי אל-אקצא".

ביום שני נפלו שתי רקטות בשטח חקלאי באילת, שתיים נוספות בים האדום ועוד שתיים התפוצצו בשטח ירדן סמוך למלון בעקבה. כתוצאה מפיצוץ הרקטה בירדן נהרג אדם אחר ועוד שלושה נפצעו באורח קל. לפי ההערכות בישראל, הרקטות שוגרו מסיני. בישראל הועלתה אפשרות כי חמאס קשור לירי, אולם הארגון הודיע כי אין לו שום קשר למקרה.

בסוף השבוע האחרון חלה הסלמה באזור רצועת עזה ובגזרת יישובי הדרום. בליל ראשון תקף חיל האוויר שתי מנהרות להברחת אמצעי לחימה בדרום הרצועה. מדובר צה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה כתגובה על ירי רקטת הקסאם ביום שבת לעבר המועצה האזורית שער הנגב, שגרמה נזק כבד למבנה לטיפול בבעלי צרכים מיוחדים ופצועים, בקריית החינוך שער הנגב.

גם בלילה שקדם לכך תקף צה"ל שלוש מטרות ברצועה בעקבות ירי רקטות לעבר יישובי הדרום. בתקיפת צה"ל נהרג אחד ממפקדי השטח הבכירים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עד א-דין אל-קסאם, ועוד שמונה בני אדם נפצעו. הירי הגיע לאחר שביום שישי בבוקר נפלה רקטת גראד במרכז אשקלון, שנחתה סמוך לבניין מגורים, ושמונה בני אדם לקו בהתקפי חרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully