וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירות שהקפיצו את המשטרה נמצאו באכסניה

רמי שני

4.8.2010 / 8:17

שתי תיירות מצרפת הצליחו להקפיץ אמש את משטרת אילת, לאחר שיצאו ממלון באזור מצפה רמון ולא דיווחו כי יצאו לאזור אחר. בתום חיפושים קדחתניים נמצאו השתיים בריאות ושלמות באכסניה באילת

שתי התיירות הצרפתיות שהצליחו להקפיץ אתמול את כוחות הביטחון לאחר שנעלמו בנחל רחם בהרי אילת, אותרו הבוקר (רביעי) כשהן בריאות ושלמות באכסניה בה שכרו חדר בעיר. אנשי יחידות החילוץ שחיפשו אחר השתיים באזור ההררי, ביצעו במקביל בדיקה מול גורמים שונים בעיר אילת כדי לבדוק האם שתי התיירות שבו לעיר. הודעה על היעדרותן של השתיים הופצה במלונות, בבתי החולים, במקומות בילוי ואף בקרב נהגי המוניות בעיר. אחד הנהגים, ששמע על כך, סיפר כי הוביל שתי תיירות העונות לתיאור שנמסר מתחנת הדלק בכניסה לעיר לאכסניית פייר. בסופו של דבר שתי התיירות אותרו באכנסיה קצת לאחר השעה 3:00 לפנות בוקר.

החיפושים אחר שתי התיירות החלו אמש, לאחר שאנשי בית מלון במצפה רמון שבו שהו השתיים, דיווחו כי הן לא שבו אליו. כוחות חיפוש גדולים המורכבים ממתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית אילת-אילות בסיוע מסוק איתרו את מכוניתן של השתיים וגששים שהוזעקו למיקום הרכב החלו להוביל את המחפשים בעקבותיהן. החיפושים נערכו לאורך קילומטרים רבים של שביל ישראל וסמוך לחצות, לאחר שהכוח עבר למעלה מ-12 קילומטרים, הוחלט להפסיק את החיפושים בהרים ולהמשיכם הבוקר. זאת עד שהתקבלה הודעה כי השתיים אותרו באכסניה.

עם מציאתן, אמרו התיירות כי הן לא מבינות מדוע נערכו חיפושים אחריהן. הן סיפרו כי היה בכוונתן להשאיר את רכבן השכור במקום בו הוא נמצא, להגיע לאילת ברגל ולחזור לרכב הבוקר, במטרה לנסוע לירושלים. לטענתן, לא היה בכוונתן לחזור לבית המלון במצפה רמון, אשר דיווח על היעדרותן. הן סיפרו עוד כי החלו ללכת על פי התכנון שלהן וכשהבינו שמפאת מזג האוויר הקשה לא יוכלו להמשיך להתקדם, הלכו לכביש הערבה, עצרו רכב, שהוביל אותן לתחנת הדלק של קיבוץ אילות ומשם הזמינו מונית חזרה לאכסניה באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully