וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני זוג מהמרכז התעללו באמו של הגבר

איילה חננאל

3.8.2010 / 11:28

בני זוג מאור יהודה נעצרו בחשד שהתעללו באמו של הגבר וסחטו ממנה כסף. לפי החשד, בני הזוג, מכורים לסמים ומחוסרי עבודה, התגוררו בבית האם ונהגו להכותה ולכבות עליה סיגריות

חשד לפרשת התעללות חמורה. בני זוג מאור יהודה נעצרו אתמול (שני) בחשד שהתעללו באמו של הגבר וסחטו ממנה כספים. במשטרה חושדים כי הגבר בן ה-33 ובת זוגו בת ה-24, היכו את האם, בת 52, לקחו ממנה כסף בניגוד לרצונה והתעללו בה נפשית.

מהמשטרה נמסר כי בני הזוג ויתר בני המשפחה מוכרים הן למשרד הרווחה והן למשטרה, בעקבות תלונות קודמות שהוגשו נגד הבן על היזק לרכוש ועבירות של סמים ואלימות. כמו כן, בני הזוג מוכרים למשטרה כמכורים לסמים קשים ומחוסרי מקום עבודה, ועל פי החשד, על רקע זה נפתחה מסכת ההתעללות באם.

במהלך חקירת שוטרי מחלק החקירות והמודיעין של תחנת מסובים, עלה החשד שלאורך החודשים האחרונים התגורר הבן עם אשתו בבית אמו, שם נהג להכות אותה ולדרוש ממנה כספים למימון התמכרותם. כמו כן, בת הזוג חשודה שנהגה לכבות על האם סיגריות בוערות. במשטרה מעריכים כי יתר בני המשפחה המורחבת, אף שידעו על התנהגותם של בני הזוג וחששו ממנה, הפצירו באם להוציא לבנה צו הרחקה. עם זאת, האם לא עשתה זאת מאחר שפחדה שבנה יפגע בה ובעצמו.

מנגד, בחקירתו טען הבן כי לו ולאמו יש סכסוך כספי על רקע חלקים בירושת אביו שמת. לטענתו, האם לא העבירה לו כספים, בניגוד לקבוע בירושה. עוד הוא סיפר כי חלק מהדירה בה אמו מתגוררת הורש לו וצריך להיות בבעלותו. שני בני הזוג יובאו בהמשך להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully