וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב קטנוע דרס למוות הולכת רגל ברמת גן

אריאל נוי

3.8.2010 / 0:14

הולכת רגל כבת 60 נהרגה מפגיעת קטנוע ברמת גן. האישה הועפה למרחק רב ונהרגה במקום. רוכב הקטנוע נפצע באורח קשה. מתנדב זק"א שהגיע למקום: "זה היה מחזה מחריד"

הולכת רגל כבת 60 נהרגה הלילה (שלישי) מפגיעת קטנוע בצומת הרחובות אלוף שדה ורזיאל ברמת גן. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. רוכב הקטנוע, כבן 30, נפצע באורח קשה והוא הובהל לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית.

אהר'לה קליין, כונן מד"א ומתנדב בזק"א סיפר לוואלה! חדשות על שאירע. קליין אמר כי "קיבלנו קריאה על תאונה קשה בצומת רזיאל-אלוף שדה. הגענו למקום תוך דקה כי היינו מאוד קרובים. התגלה לנו מחזה מחריד. מדובר ברוכב קטנוע שפגע בהולכת רגל".

קליין המשיך ואמר כי "לדברי עדי ראייה, הולכת הרגל חצתה במעבר חצייה, והקטנוע, שהגיע במהירות גבוהה, פגע בה בעוצמה חזקה. היא הועפה למרחק רב ונהרגה במקום. הרוכב נפצע קשה ונזרק למרחק גדול אף יותר. הוא פונה במצב קשה לתל השומר".

תאונת הדרכים הזאת היא תאונת הדרכים הקטלנית הראשונה בחודש אוגוסט, זאת לאחר שביום ראשון פורסם כי בשבוע האחרון (25-31/07) לא נרשמו הרוגים בתאונות דרכים שארעו על כבישי ישראל, וכן לא נרשמו פטירות מאוחרות. אולם, אל לנו לשכוח כי מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 221 בני אדם 24 מהם בחודש יולי, זאת לעומת 31 הרוגים בחודש יולי אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully