וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית ישראלי נדקר ליד שכם, מצבו בינוני

יהושע בריינר

2.8.2010 / 18:23

נהג מונית שהסיע מספר פלסטינים נדקר בכפר חווארה סמוך לשכם ונפצע באורח בינוני. בצה"ל מעריכים שמדובר בניסיון שוד, אך לא פוסלים אפשרות שמדובר באירוע על רקע לאומני

נהג מונית ישראלי נדקר הערב (שני) בכפר חווארה דרומית לשכם והובהל במצב בינוני לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בצה"ל מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי, אך לא פוסלים אפשרות של פיגוע על רקע לאומני. מחקירה ראשונית עולה כי הנהג הסיע ברכבו מספר פלסטינים וכשהגיע לאזור הכפר חווארה, הפלסטינים דקרו אותו, הוציאו אותו בכוח מהמונית ונמלטו עם הרכב מהמקום. לאחר זמן קצר אותרה המונית וכוח צה"ל פתח בסריקות לאיתור החשודים בדקירה.

לפני ארבעה חודשים הוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כתב אישום נגד שני פלסטינים מהכפר בתיר, בגין שוד בנסיבות מחמירות של נהג מונית, סמוך למחלף "לב הארץ", המוביל לראש העין ולכפר קאסם. השוד סוכל לאחר שהנהג הצליח לירות בשני הנאשמים בזמן התקיפה. לפי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, שני הנאשמים עצרו מונית ברחוב דיזנגוף בתל אביב וביקשו מהנהג שיסיע אותם לראש העין תמורת 150 שקלים.

עוד צוין בכתב האישום כי סמוך למחלף "לב הארץ" המוביל לראש העין ולכפר קאסם, הורה אחד הנאשמים לנהג לעצור את המונית, ואז השתמש במילת קוד מוסמכת כדי להודיע לנאשם השני על השוד. אחד הנאשמים, שישב במושב האחורי חנק את הנהג, ובמקביל החל חברו, שישב בחלק הקדמי של הרכב, להכות את הנהג בפניו והוציא את מפתחות הרכב.

מכתב האישום עולה עוד כי בשלב מסוים לאחר שהוכה, הצליח הנהג, שהיה חבול וחשש לחייו, להוציא מתיקו אקדח וירה לעבר הנאשמים. אחד הנאשמים נפצע בבטנו, בידו ורגלו והנאשם השני נפצע ברגליו. השניים ניסו להימלט מהמקום, ועצרו מונית נוספת, אולם כוחות משטרה שהגיעו למקום בעקבות קריאת עוברי אורח עצרו אותם. הנהג הפצוע נחבל בראש ובצלעות ונגרמה לו המטומה תחת עינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully