וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר מרגי: סער ומרידור - צפונבונים בבתי קפה

2.8.2010 / 13:05

שר הדתות תקף את שני שרי הליכוד, על רקע התנגדותם בממשלה לגירוש ילדי העובדים הזרים. לדבריו, "שרים צפונבונים, שיושבים בבתי קפה בת"א בימי שישי וקובעים לנו את סדר היום"

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות רדיו "קול חי")

שר הדתות יעקב מרגי (ש"ס) יצא למתקפה חריפה נגד שר החינוך גדעון סער והשר דן מרידור, שהתנגדו בממשלה לגירוש ילדי העובדים הזרים. השר מרגי התראיין אמש (ראשון) לרדיו "קול חי" ואמר: "יש כמה שרים צפונבונים, שיושבים בבתי קפה בתל אביב בימי שישי וקובעים לנו את סדר היום".

במהלך הראיון, התייחס מרגי לציווי התנ"כי על אהבת הזרים ואמר כי: "ואהבת את הגר? איפה ואהבת את הגר? פה זה לא גר. ואהבת את העבריינים, ואהבת את אותם ארגונים פוסט ציונים שמניעים את דעת הקהל. יושבים פה כמה שרים צפונבונים, שיושבים בתל אביב בבתי קפה בימי שישי וקובעים לנו את סדר היום. הרי תגידו - מה זה אותו שר שהתנגד? או לגדעון סער, או למרידור, או לכל אלה שרוממו את ההומניזם בגרונם, שישימו אחד, אריתראי אחד, או עובד זר אחד, שיגור בבניין שלהם, הם מייד יתקוממו לעשות הכל כדי שלא יגור איתם".

הממשלה אישרה אתמול את מסקנות הוועדה הבינמשרדית בעניין מעמד ילדי העובדים הזרים. נקבע כי כ-800 מתוך 1,200 ילדי העובדים הזרים יישארו בארץ, וכ-400 יגורשו. 13 שרים הצביעו בעד ההחלטה ו-10 נוספים נגד. הוועדה, שסיימה את עבודתה ביום רביעי שעבר, המליצה לאפשר לילדים להישאר בישראל, אם שהו בה לפחות חמש שנים, דוברים את השפה העברית, לומדים במערכת החינוך הממלכתית והוריהם שוהים בארץ כחוק. עוד המליצה הוועדה, כי ילדים שלא נולדו בישראל יהיו זכאים למעמד רק אם הגיעו לארץ טרם מלאו להם 13 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully