וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ברשת תקשורת לבנונית חשוד בריגול לישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.8.2010 / 12:21

לפי דיווח בלבנון, האיש המופקד על תחום התקשורת הבינלאומית בחברת תקשורת גדולה, נעצר לאחר שקיים מספר שיחות טלפון עם גורמים בישראל. לפני כשנה הוא יצא לגמלאות, אך הוחזר לחברה בשל ניסיונו הרב

בכיר ברשת התקשורת הלבנונית "אוגרו" נעצר על ידי כוחות המודיעין הצבאי במדינה, בחשד שריגל לטובת ישראל. כך דיווח הבוקר (שני) העיתון הלבנוני "א-ספיר". גורמי ביטחון בלבנון מסרו כי מילאד עיד, בן 66, מופקד בחברה על התקשורת הבינלאומית. לפני כשנה הוא יצא לגמלאות, אך הוחזר על ידי מנהליו לעבודה, בשל מקצועיותו וניסיונו הרב.

על פי הדיווח בעיתון, האיש נעצר לאחר שביצע מספר שיחות טלפון עם גורמים בישראל: "האיש הודה בהאשמות נגדו", נמסר. מילאד הוא החשוד הרביעי העובד בחברת תקשורת שנעצר בחשד לריגול למען ישראל. בשבועות האחרונים נעצרו עובדים בחברת אלפא בחשד שסייעו למודיעין הישראלי.

לבנון אף הודיעה לפני כשבועיים כי היא מתכננת להגיש תלונה לאו"ם, במסגרתה תאשים את ישראל בריגול בתחומה. שר התקשורת טארק מיטרי אמר בישיבת הקבינט הלבנוני כי השרים בממשלתו הסכימו פה אחד "להגיש דו"ח מפורט על הסוכנים למועצת הביטחון של האו"ם".

במהלך החודש האחרון נעצרו בלבנון ארבעה בני אדם בחשד לריגול עבור ישראל, מתוכם על שלושה נגזר עונש מוות. על פי דיווחים, מאז חודש אפריל שבשנה שעברה נעצרו בלבנון כ-50 בני אדם בחשד לריגול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully