וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מסודן הורשע בהריגת קשישה בתל אביב

2.8.2010 / 9:38

בית המשפט הרשיע את יעקב אל-פדל, בן 29, בהריגת אסתר גלילי בת ה-68 סמוך לתחנה המרכזית בעיר. אל-פדל תקף את גלילי והיכה אותה בצווארה ובראשה, לאחר שהפילה בטעות פח לכיוונו

יח"צ - חד פעמי

(צילום: נעם אשל. עריכה: יאיר דניאל)

יעקב בשיר אל-פדל, נתין סודני בן 29, הורשע הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בהריגתה של אסתר גלילי, תושבת העיר. אל-פדל הודה בהריגתה של גלילי בת ה-68 וכן בשני מקרי תקיפה נוספים ובניסיון שוד.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רות ארז מפרקליטות מחוז תל אביב, אל-פדל הסתנן לישראל באוקטובר 2008, והיה נתון במשמורת עד לפני כשנה. בסוף חודש פברואר הוא ישב על מדרגה ברחוב גר"א שבשכונת שפירא בתל אביב. גלילי בת ה-68 הגיעה למקום בשעת בוקר מוקדמת, והפילה פח לכיוונו של הנאשם.

לטענת הפרקליטות, אל-פדל התרומם ממקום ישיבתו, רץ לכיוון גלילי ותקף אותה במכות חזקות בידו והכה אותה בצווארה ובראשה. היא צעדה מספר צעדים ואז התמוטטה על המדרכה, כשהיא מחוסרת הכרה. אל-פדל גחן מעל גופה, ואז ניסה להרים את פלג גופה העליון ולגרור אותה מהמקום, ללא הצלחה. הוא השאיר אותה במקום ועזב.

צוות מד"א שהוזעק למקום הצליח לבצע בגלילי החייאה ולהחזיר לה את הדופק. היא פונתה לבית חולים ומתה באותו יום. בנוסף, אל-פדל הודה כי מוקדם יותר באותו יום תקף שתי נשים שזהותן אינה ידועה, הכה אותן וניסה לשדוד אחת מהן.

  • עוד באותו נושא:
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully