וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

42 פלסטינים נפצעו בפיצוץ ברצועת עזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.8.2010 / 2:39

הפלסטינים דיווחו כי הפיצוץ אירע בביתו של בכיר בזרוע הצבאית של חמאס. לטענת הארגון, ישראל ניסתה לחסלו, אך בצה"ל מכחישים כל קשר לפיצוץ

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק)

42 בני אדם נפצעו הלילה (שני) בפיצוץ שאירע בביתו של מפקד בחמאס ברצועת עזה. כך דיווחו צוותי רפואה ברצועה. בסוכנות הידיעות "רויטרס" דווח כי חמאס מאשים את ישראל בפיצוץ, שלדבריו נועד להרוג את עלא א-דנף, בכיר בזרוע הצבאית של הארגון. לא ידוע אם א-דנף נהרג בפיצוץ. צה"ל הכחיש כל קשר לאירוע. עדי ראייה דיווחו שחיל האוויר ירה טילים לעבר הבית. בנוסף, נגרם נזק לבתים בסביבת הבית. רשת הטלוויזיה אל-ערבייה דיווחה כי א-דנף ובני משפחתו ניצלו מהתקיפה.

בסוף השבוע האחרון חלה הסלמה באזור רצועת עזה ובגזרת יישובי הדרום. בלילה הקודם תקף חיל האוויר שתי מנהרות להברחת אמצעי לחימה בדרום הרצועה. מדובר צה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה כתגובה על ירי רקטת הקסאם ביום שבת לעבר המועצה האזורית שער הנגב, שגרמה נזק כבד למבנה לטיפול בבעלי צרכים מיוחדים ופצועים, בקריית החינוך שער הנגב.

גם בלילה שקדם לכך תקף צה"ל שלוש מטרות ברצועה בעקבות ירי רקטות לעבר יישובי הדרום. בתקיפת צה"ל נהרג אחד ממפקדי השטח הבכירים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עד א-דין אל-קסאם, ועוד שמונה בני אדם נפצעו. הירי הגיע לאחר שביום שישי בבוקר נפלה רקטת גראד במרכז אשקלון, שנחתה סמוך לבניין מגורים, ושמונה בני אדם לקו בהתקפי חרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully