וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן: 800 ק"ג סמים נתפסו בגבול מצרים

רמי שני

1.8.2010 / 8:29

כוח מג"ב שזיהה שיירת גמלים שעושה את דרכה לשטח ישראל באזור הר חריף פתח באש לעבר מלווי השיירה שסירבו לעצור. אחד המבריחים נהרג ומאות קילוגרמים של מריחואנה נתפסו

אדם אחד נהרג ושניים אחרים נפצעו מירי של אנשי משמר הגבול הלילה (ראשון) כשניסו לחצות את הגבול ממצרים לישראל. השלושה נורו במהלך ניסיון להבריח 800 קילוגרם של מריחואנה בגבול הדרומי. אנשי הכוח, שהורכב מיחידת המסתערבים של מג"ב, זיהו שיירת גמלים גדולה, מלווה במספר אנשים כשהיא חוצה את הגבול שבין ישראל ומצרים באזור הר חריף. אנשי הכוח פתחו בנוהל מעצר חשוד הכולל ירי אזהרה באוויר, אך לאחר שהמבריחים המשיכו במנוסתם, פתחו לעברם אנשי מג"ב באש.

כתוצאה מהירי נפגעו שלושה ממלווי השיירה. הם הועברו במסוק לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע ובדרך לשם מת אחד מהם, כתוצאה מפציעות הירי. לאחר שהשיירה נעצרה, הכוח אסף את הגמלים ובחן את מטענם. התברר שהם נשאו על דבשותיהם סם מסוג מריחואנה במשקל של כ-800 קילוגרם. הסם הועבר לידי המשטרה ושני האנשים שליוו את השיירה נעצרו לחקירה.

מדובר בתפיסת הסמים השנייה בסדר גודל דומה בתקופה האחרונה בגבול הדרומי, לאחר שלפני כעשרה ימים לכד כוח מג"ב כ-400 קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה בגבול מצרים. מפכ"ל המשטרה דודי כהן סקר בשבוע שעבר את הישגי המשטרה במסגרת המאבק בסמים וציין כי מדובר בהישגים "חסרי תקדים שהולידו יובש קשה בתחום". כהן ציין כי מתחילת השנה נתפסו למעלה מטון מריחואנה, טון חשיש, 31 קילוגרם של קוקאין ו-91 קילוגרם של הרואין ושיבח את עבודת היחידות היעודיות בתחום, ביניהם מג"ב בערבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully