וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון מכחיש שפגע במו"מ: לא שליח של אחרים

31.7.2010 / 22:36

יו"ר מועצת קדימה חיים רמון נפגש עם יו"ר המפלגה ציפי לבני בעקבות הפרסום כי ניסה להניא את הפלסטינים מלהיכנס למו"מ ישיר עם נתניהו. לבני: "נתניהו נתלה בקולות מוסווים כמוצא שלל רב"

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני נפגשה ביום שישי עם יו"ר מועצת קדימה חיים רמון, בעקבות הפרסום בקול ישראל לפיו הוא דחק בפלסטינים שלא להיכנס לשיחות ישירות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. רמון הבהיר ללבני כי הוא מכחיש את הדברים שייחס לו גורם אלמוני ביחס לפגישה שקיים עם סאיב עריקאת ובכלל זאת את הטענה כי ניסה לשכנע את הפלסטינים שלא להיכנס לשיחות ישירות עם ישראל. רמון ציין כי "הדברים הנאמרים על ידי במפגשים מסוג זה הם בדיוק אותם הדברים הנאמרים על ידי מעל כל במה פומבית" והבהיר כי את הפגישות הוא "לא מקיים כשליח של אחרים".

בלשכת לבני הדגישו כי "קדימה, כעיקרון, לא מנהלת תהליך במקום הממשלה הנבחרת, ולבני עצמה לא מקיימת ערוץ חלופי. פגישות של חברי קדימה, ובכללם רמון, עם גורמים ברשות הפלסטינית המתנגדים לטרור והפועלים לקדם הסדר שלום עם ישראל, ואשר אליהן לבני מודעת, נועדו לקיים את הקשר החסר היום בין העמים, ולקדם שיתוף פעולה והבנה באופן שיעודד הגעה להסדר".

עוד נמסר מלשכת לבני כי "אנו קוראים לראש הממשלה לקחת אחריות על מצבה של ישראל, במקום להטיל על אחרים את האשמה על דירדורה של ישראל למצב מדיני מהחמורים בתולדותיה ולהיתלות בפגישה גלויה של ישראלי ופלסטיני ובקולות מוסווים כמוצא שלל רב. אנו שבים וקוראים לראש הממשלה להתעלות מעל השיקולים הפוליטיים וההישרדותיים שלו ולהמשיך את המשא ומתן אותו ניהלו לבני ואבו-עלא רק לפני כשנה וחצי. את המשא ומתן הזה ניתן וצריך להמשיך במטרה לסיים את הסכסוך בין העמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully