וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים מתחיל לאיים בשביתה כבר ביולי

גיל סימה

29.7.2010 / 16:29

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, מאיים לשבש את פתיחת שנת הלימודים כיון שלטענתו המו"מ בינו לבין משרד החינוך והאוצר תקוע. ארז: "אני לא מחפש להתרפס בפני אף אחד"

שנת הלימודים עוד רחוקה, אבל בארגון המורים העל יסודיים לא מבזבזים זמן. יו"ר הארגון רן ארז הודיע היום (חמישי) שבהחלט ייתכן כי סכסוך העבודה שהכריזו המורים מול משרדי החינוך והאוצר יוביל לשביתה.

"אנחנו מרגישים מקופחים ואם זה המצב, לא תהיה לנו ברירה אלא להיאבק, ושביתה היא אחת הדרכים לכך. אני לא מתכוון למכור את המורים ואני גם לא הולך להתרפס בפני משרד החינוך, בינתיים הכול תקוע", אמר ארז.

"עברנו חודש של חופש ונראה שכלום לא השתנה, משרד החינוך אפילו לא מנהל איתנו מו"מ רשמי ואין כל פתרון לבעיות שהצגנו", הוסיף יו"ר ארגון המורים. לפני מספר חודשים הכריז הארגון על סכסוך עבודה מול משרדי החינוך והאוצר אשר מתנערים לטענתו מחתימה על הסכם קיבוצי עם המורים. ההסכם הנוכחי פקע בחודש ינואר האחרון. "אין סיבה שדווקא את הארגון שלנו יקפחו וככה זה מרגיש לכולנו כאשר לא מנהלים ונראה שגם לא רוצים לנהל איתנו מו"מ", אמר ארז.

"אני יודע שגם הם במשרד החינוך נערכים שנשבות", סיפר ארז. לדבריו, עשרות אלפי המורים השייכים לארגונו החלו לקיים כנסים, לערוך סקרים ואף להכין קרן מיוחדת לענייני שביתות. "איך ייתכן שמצד אחד הממשלה מאשרת עליהי של שלושה מיליארד שקלים בתקציב הביטחון, אבל שכר המורים לא משתנה, אין החזר שעות ושיפוצי בתיה"ס מתעכבים". ארז גם שלח עקיצה למקבילו בהסתדרות המורים , יוסי וסרמן, כשאמר: "אני לא מחפש להתרפס בפני אף אחד. יכול להיות שאם היינו מוכנים לתוכנית 'אופק חדש', היחס אלינו היה משתנה".

במשרד החינוך מציינים כי ההתדיינות עם נציגי ארגון המורים נמשכת ותוצאות, אם וכאשר יהיו כאלה, יפורסמו בזמן המתאים לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully