וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום אחד: 3 אישומים על פגיעה מינית בילדים

גלעד גרוסמן

29.7.2010 / 13:30

לבתי המשפט הוגשו היום במקביל 3 כתבי אישום נגד גברים שביצעו שורת עבירות מין קשות בילדים. הנאשמים: אב שחשוד כי תקף את ילדותיו במשך שנים, גבר החשוד שביצע מעשה סדום בילד בן 11 וסב שחשוד באונס חברה של נכדתו בת ה-10 במקלט

שלושה כתבי אישום חמורים הוגשו היום (חמישי) בגין תקיפה מינית שביצעו מבוגרים בילדים. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר כתב אישום חמור נגד תושב העיר בן 39, בגין ביצוע שורה של עבירות מין בשלוש בנותיו, בנות ה-7, 12 ו-13. על פי כתב האישום, האב נהג לבצע מעשים מגונים בבנות במשך תקופה של כשלוש שנים, ואף ביצע באחת מהן מעשה סדום.

על פי כתב האישום, הנאשם, אב למשפחה מרובת ילדים, ניצל את היעדרותה של אשתו מהבית ונהג לבצע את העבירות האמורות בבית המשפחה או בבית סביה. הפרקליטות טוענת כי במהלך התקופה, ביצע האב בבתו בת ה-12 שורה של מעשים מגונים ואף מעשה סדום שלא בהסכמתה. האב נאשם שקנה את שתיקתה של הבת באמצעות ממתקים שהביא לה – "בתנאי שתשמור בסוד את מעשיו, כי אמה לא צריכה לדעת על כך".

כמו כן, האב נאשם שביצע מעשה מגונה בבתו הנוספת בת ה-13, וחדל ממעשיו רק לאחר שזו התרחקה ממנו. הפרקליטות טוענת כי בנוסף, ביצע האב שורה של מעשים מגונים גם בבתו בת השבע.

"כמה שקלים לקנות ממתק"

בתוך כך, הבוקר הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד נחמן נוהי, בן 58 מהמרכז, בגין ביצוע מעשה סדום בנסיבות אינוס בילד בן 11. על פי כתב האישום, נוהי הבחין בילד בגינה ציבורית, ואז החל לחבק אותו, ללטף אותו ולנשק אותו. לאחר מכן נתן לו כמה שקלים לקנות ממתק.

עוד נטען כי יום לאחר מכן הבחין בילד כשהוא יוצא מישיבה, חיבק אותו ואמר לו להיכנס איתו לבית כנסת סמוך, שם ביצע בו מעשה מגונה. על פי כתב האישום, לאחר מכן הורה הנאשם לילד שלא לספר לאיש על המעשה ונתן לו ארטיק. עוד נטען כי כמה ימים לאחר מכן הבחין הנאשם שוב בילד, וקרא לו להיכנס לרכבו, שם ביצע בו מעשה מגונה.

במקרה נוסף הוגש לבית המשפט המחוזי בפ"ת כתב אישום נגד תושב אריאל בן 60 בגין ביצוע אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בילדה בת 8 שהינה חברה של נכדתו וכן בנכדה בת ה-7. על פי כתב האישום, הנאשם נהג לקחת את החברה למקלט ושם לתקוף אותה מינית. לאחר מכן אמר לה שהוא אוהב אותה ושהיא חשובה לו.

עדכון ראשון: 12:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully