וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת רצח הצעיר הנכה ברהט: גם האב נעצר

רמי שני

29.7.2010 / 8:43

יומיים לאחר שנמצאה בבור בחצר בית ברהט גופתו של צעיר נכה, עצרה המשטרה את אביו בשטחי הרשות הפלסטינית. האב חשוד שסייע לאם ולקרוב משפחה נוסף לרצוח את הצעיר

אביו של הצעיר הנכה בן ה-24, שגופתו נמצאה שלשום קבורה בחצר ביתו ברהט, נעצר הבוקר (חמישי) בכפר פלסטיני סמוך לחברון, בחשד למעורבות ברצח בנו. זאת לאחר שאתמול נעצרו האם וקרוב משפחה נוסף בחשד לקשירת קשר לביצוע רצח הבן.

האב יובא בהמשך היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע. מהמשטרה נמסר כי הראיות נגד בני המשפחה החשודים הולכות ומצטברות, וכי המשפחה קושרת את עצמה לאירוע.

ביום שני הודיעה למשטרה משפחתו של הצעיר, אשר סובל ממוגבלויות שכליות קשות, על היעדרותו. כוחות גדולים יצאו לסרוק את השטחים הסמוכים לעיר רהט, מתוך הסברה שהוא אינו יכול להתרחק הרבה, לאור מוגבלותו הגופנית. בחיפושים השתתפו גם מסוקים ואף הופעלו אמצעי סריקה ואיתור מיוחדים. בשלב מסוים, הוחלט לחפש גם בתחום הקרוב לבית המשפחה.

במהלך החיפוש התגלתה גופתו של הצעיר בחצר ביתו, כאשר היא מוסתרת בתוך בור. הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. לאחר מציאת הגופה החלו במשטרה לחשוד שמא בני המשפחה אחראים למותו והסתרת גופתו של הצעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully