וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני חזקיהו סיכם עם הנגיד: פורש בסוף השנה

אתי אפללו

28.7.2010 / 20:04

המפקח על הבנקים רוני חזקיהו סיכם עם נגיד בנק ישראל כי יסיים את תפקידו בסוף השנה, לאחר 4 שנים בתפקיד. נגיד הבנק צפוי להודיע בקרוב על הקמת ועדה לבחירת המפקח הבא

מבנק ישראל נמסר היום כי המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, סיכם עם נגיד בנק ישראל על סיום תפקידו בסוף השנה, לאחר ארבע שנים בתפקיד. הנגיד צפוי להודיע בקרוב על הקמת ועדת איתור לבחירת המפקח הבא.

חזקיהו מונה לתפקיד בסוף שנת 2006 והחליף את יואב להמן. לפני כן, כיהן חזקיהו כסמנכ"ל וראש החטיבה העסקית בדיסקונט, במשך שלוש שנים. בתפקידו ניהל את סיכוני האשראי של הקבוצה והיה אחראי על פעילות הבנק בלונדון ועל פעילות החטיבה העסקית והחטיבה המסחרית בבנק.

קודם לכן, שימש חזקיהו כמנכ"ל בנק הספנות. בעברו מילא כמה תפקידי ניהול בכירים בבנק הפועלים, ובהם ניהול של מרכזי העסקים מרכז ונגב, וניהול סניף פילדלפיה בארה"ב. לחזקיהו תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.

נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, אמר על חזקיהו בעת מינויו לתפקיד המפקח על הבנקים: "נסיונו הרחב של חזקיהו לצד הבנה מעמיקה בנושאים העומדים על סדר היום של המערכת הבנקאית בישראל, יהוו תרומה משמעותית למערך הפיקוח על הבנקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully