וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל הונגרי נעצר בי-ם כשהוא לבוש כחרדי

איילה חננאל

28.7.2010 / 15:36

אזרח הונגרי שהורשע בביצוע עבירות בעלות אופי פדופילי ונמלט לישראל נעצר בירושלים כאשר הוא מחופש לחרדי. בכיס מכנסיו נמצאו פתקים ובהם פניות בעלות אופי מיני הממוענות לילדים

אזרח הונגרי בן 48, שהורשע במולדתו בביצוע עבירות בעלות אופי פדופילי בשני נערים, נעצר היום (רביעי) על ידי פקחי יחידת עוז של רשות ההגירה והאוכלוסין, בחשד ששהה בישראל שלא כחוק. האיש נמלט מעונש מעצר בהונגריה והוא מבוקש על ידי האינטרפול.

בשנת 98' הורשע האיש בביצוע עבירות בעלות אופי פדופילי בשני נערים מתחת לגיל 14. בית המשפט במדינה גזר עליו עונש של ארבע שנות מאסר, אך הוא הצליח להימלט, ובשנת 99' הגיע לישראל כתייר. עם הגיעו, נישא החשוד לישראלית וחי איתה במשך עשר שנים מבלי לחשוף בפניה את זהותו.

במהלך השנים, עלו יחסיהם של השניים על שרטון בטרם הצליח האיש להשלים את ההליך המאפשר לו מעמד קבע בישראל. בעת הליך הגירושין התבררה לאישה זהותו האמיתית של החשוד. מאז ניסה החשוד לעבור גיור אך נדחה. הוא אף הגיש עתירה לבג"ץ בנושא אך נדחה. צוות פקחים של יחידת איתר היום את האיש בירושלים כשהוא מחופש לחרדי ובכיסו נמצא פתק המכיל פניות מיניות לילדים.

"הסתובב בין בתי תמחוי"

קצין המבצעים של יחידת עוז, ערן קהת, סיפר כי "בעקבות פנייה שהתקבלה מהאינטרפול על היותו עבריין נמלט וכי הינו שוהה כאן באופן בלתי חוקי, יצאנו למצוא את האיש. ידוע לנו כי הוא נוהג להסתובב בבתי תמחוי ובתי כנסת ולאכול שם וכך עובר ממקום למקום בלבוש של חרדי עם כיפה וציציות, אורח חיים שסיגל לעצמו לאחר שבג"ץ דחה את בקשת הגיור שלו, ונודע לו כי הוא מועמד להרחקה מהארץ".

עוד סיפר קהת כי "גילינו כי הוא שוהה ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים והכנו את עצמנו מראש מחוץ לבניין בשעת בוקר מוקדמת. כשהגענו למקום פגשנו אותו מעשן סיגריה בקרן רחוב. ביקשנו ממנו להראות לנו מסמכים ולהתלוות אלינו. הוא היה פשוט בהלם וריח אלכוהול חריף נידף מפיו".

עוד נמסר מיחידת עוז כי לאיש לא היה הסבר על הפתק שנמצא בכיסו ובו פניות בעלות אופי מיני הממוענות לילדים. לטענתו, הוא איננו יודע כיצד הגיע הפתק לכיס מכנסיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully